Sandman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-14 22:00:46 no dzięki że wytłumaczyłeś o co mi chodziło geniuszu |
|
malan |
» 2009-08-14 22:17:40 Grzeczniej, grzeczniej proszę ;p. Jeśli chodzi o 2 sposób to do takiej http://img31.imageshack.us/i/mapasto.png/ masz np. taką kolizję: int kolor = 0;
kolor = getpixel( bufor, poz_x, poz_y );
if( kolor == 16777215 ) { set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 ); allegro_message( "Przegrales !!!" ); allegro_exit(); return 0; }
|
|
Sandman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-14 22:24:36 o dzięki ;) posiedzę nad tym trochę i napiszę jeśli przypadkiem coś mi wyjdzie ;) |
|
szyx_yankez |
» 2009-08-15 07:08:09 Gdzie tu się podaje kolor? chyba to raczej nie jest kolor? kolor==16777215 a jak jest to w jakim formacie bo RGB to raczej nie. xd |
|
DejaVu |
» 2009-08-15 13:37:49 Jeśli chcesz używać RGB użyj funkcji makecol(). |
|
Sandman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-15 15:18:57 zrobiłem dwie kostki jedna ma kolor czerwony druga zielony, chce żeby gdy jedną najadę na drugą odbyła się kolizja zrobiłem coś takiego: int green_color = makecol( 0, 255, 0 ); int red_color = makecol( 255, 0, 0 ); int kolor = 0;
green_color = getpixel( bufor, 200, 100 );
if( green_color == red_color ) textout_ex( bufor, font, "Kolizja !", 20, 20, makecol( 255, 200, 255 ), - 1 ); niestety kolizji nie ma... |
|
malan |
» 2009-08-15 16:32:14 Nie działa, bo zapewne te kolory to nie kolory, które są na mapie, że tak powiem. Użyj textprintf_ex- poruszaj samochodzikiem po mapie, a wtedy zobaczysz jaki jest kod koloru... ;p
|
|
Sandman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-17 14:37:41 bitmapa czerwona ma na pewno kod (255,0,0) a zielona kostka (0,255,0) - robione w photoschopie. Jednak kolizji nie wykrywa... |
|
1 « 2 » 3 |