pokist Temat założony przez niniejszego użytkownika |
mam problem z gierka kompiluje sie ale nie wlacza prosze o pomoc » 2011-02-09 18:06:04 #include <allegro.h> using namespace std; struct snake { int x[ 1000 ]; int y[ 1000 ]; }; const int wysokosc = 20; const int szerokosc = 50; int szybkosc; bool czy_grac; void init(); void deinit(); void losuj(); int plansza[ szerokosc ][ wysokosc ]; snake * waz;
int main() { for( clock_t a = clock(); czy_grac; ) { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 16 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 ); clear_to_color( screen, makecol( 10, 10, 10 ) ); int snake_x = 90; int snake_y = 80; } void losuj(); { srand( time( 0 ) ); bool czy = true; for(; czy; ) { int snake_x = rand() % szerokosc; srand( rand() ); int snake_y = rand() % wysokosc; srand( rand() ); if( plansza[ snake_x ][ snake_y ] == 6 ) { plansza[ snake_x ][ snake_y ] = 5; textout_ex( screen, font, "*", 20, 20, makecol( 255, 0, 255 ), - 1 ); czy = false; } } int snake_x = 90; int snake_y = 80; int klawisz = 0; while( !key[ KEY_ESC ] ) { klawisz = readkey(); clear_to_color( screen, makecol( 10, 10, 10 ) ); textout_ex( screen, font, "* Score ", 20, 20, makecol( 255, 0, 255 ), - 1 ); if( key[ KEY_LEFT ] ) snake_x--; if( key[ KEY_RIGHT ] ) snake_x++; if( key[ KEY_UP ] ) snake_y--; if( key[ KEY_DOWN ] ) snake_y++; rectfill( screen, snake_x, snake_y, snake_x, snake_y, makecol( 128, 30, 30 ) ); } readkey(); allegro_exit(); return 0; } } END_OF_MAIN()
|
|
ison |
» 2011-02-09 18:19:13 i żeby zamieścić tego posta musiałeś zakładać nowe konto?... |
|
pokist Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-09 18:20:43 nie wiem o co ci chodzi ja tylko prosze o pomoc |
|
DejaVu |
» 2011-02-09 18:22:55 Dostałeś ją - i nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi :) |
|
pokist Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-09 18:24:50 ja nadal was nie rozumiem |
|
ison |
» 2011-02-09 18:39:36 |
|
pokist Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-09 19:23:23 aha dzieki juz jest dobrze
|
|
« 1 » |