[OpenGL] zakres widzenia kamery
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-12 17:40
DejaVu |
» 2011-03-12 17:29:45 To wklej rozwiązanie problemu dla potomnych. |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-12 17:38:00 Przed pętlą: glViewport( 0, 0, w, h ); glMatrixMode( GL_PROJECTION ); glLoadIdentity(); gluPerspective( 45.0f,( GLfloat ) w /( GLfloat ) h, 0.1f, 10000.0f ); glMatrixMode( GL_MODELVIEW ); glLoadIdentity();
w pętli: glMatrixMode( GL_PROJECTION ); gluPerspective( 0.0f,( GLfloat ) w /( GLfloat ) h, 0.1f, 10000.0f ); glMatrixMode( GL_MODELVIEW );
|
|
DejaVu |
» 2011-03-12 17:40:30 No i fajnie :) temat można więc zamknąć. |
|
1 « 2 » |