Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] zakres widzenia kamery

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-12 17:40
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2011-03-12 17:29:45
To wklej rozwiązanie problemu dla potomnych.
P-29105
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-12 17:38:00
Przed pętlą:

C/C++
glViewport( 0, 0, w, h );
glMatrixMode( GL_PROJECTION );
glLoadIdentity();
gluPerspective( 45.0f,( GLfloat ) w /( GLfloat ) h, 0.1f, 10000.0f );
glMatrixMode( GL_MODELVIEW );
glLoadIdentity();

w pętli:

C/C++
glMatrixMode( GL_PROJECTION );
gluPerspective( 0.0f,( GLfloat ) w /( GLfloat ) h, 0.1f, 10000.0f );
glMatrixMode( GL_MODELVIEW );
 
P-29106
DejaVu
» 2011-03-12 17:40:30
No i fajnie :) temat można więc zamknąć.
P-29107
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2