[openGL/code::blocks] Konfiguracja IDE
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-17 11:36
Zielony Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[openGL/code::blocks] Konfiguracja IDE » 2011-09-15 21:45:42 Witam, byłbym wdzięczny za jakąś napisaną jak najprostszymi słowami instrukcje uruchomienia openGL i glut w Code::blocks.
Chodzi mi dokładnie o taką w której będę mógł skompilować i przeanalizować pierwszy program z kursu openGL http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/Pierwszy-program/103
Do tej pory programowałem tylko w notatniku+GCC pod linuksem, bez korzystania z jakichkolwiek innych bibliotek niż standardowe, do tego brak mi obycia w korzystaniu z jakiegokolwiek IDE. |
|
DejaVu |
» 2011-09-16 08:28:42 |
|
Zielony Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-16 20:47:28 Dzięki za odpowiedź, przykłady użyte w nagraniu kompilują się bez problemu. Problem z przykładem niestety pozostał, uzyskuje komunikat "undefined reference to `__glutInitWithExit'" Taki jak w http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=378, tam jednak obwinione o ten błąd zostało nierozwijane środowisko dev, a ja mam ten problem z najnowsza wersją code::blocks. |
|
DejaVu |
» 2011-09-16 21:28:08 Po prostu nie dodałeś stosownej biblioteki do linkera. |
|
Zielony Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-09-16 23:42:54 Stosownej czyli jakiej? Dodałem wszystkie te które były podane w filmiku z youtube, kombinowałem z ustawieniami linkera tak jak w wyżej wspomnianym przeze mnie temacie, niestety kompilator zna tylko -lglut. -lGL i -lGLU już nie. Nie ma już pomysłu co z tym dalej zrobić. |
|
DejaVu |
» 2011-09-17 00:39:20 Wpisz w google: undefined reference to `__glutInitWithExit' |
|
Gabes |
» 2011-09-17 11:36:12 Ja wziąłem Glut-a z Dev paka wrzuciłem include(do folderu GL w include) i lib-a (do lib)w C-B/MinGW uruchomiłem przykładowy projekt Glut project wskazałem na C:\CodeBlocks\MinGW(u mnie taka ścieżka)i działa.
CodeBlocks10.05 Win-XP. |
|
« 1 » |