Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, c++] kolizja, naskok na przeszkodę i ma zniknąć.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-20 10:58
Autor Wiadomość
Drraven
» 2011-11-09 17:11:03
A nie łatwiej na klasach?
Klase obiektów i klase gracza; A potem jeden if ;)
P-43623
spartakus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-10 00:56:51
C/C++
bool kolizja( int x1, int y1, int s1, int w1, int x2, int y2, int s2, int w2 )
{
    if( x2 <= x1 + s1 && x2 > x1 && y2 >= y1 && y2 <= y1 + w1 ) return true; else
    if( x2 + s2 <= x1 + s1 && x2 + s2 > x1 && y2 >= y1 && y2 <= y1 + w1 ) return true;
    else return false;
   
};
przerobiłem to tak jak wyżej (od easykodera)
czyli bierze tylko górne wierzchołki, ale gdy podejdę z boku to też wystąpi kolizja, a ja chce żeby tylko z góry wystąpiła kolizja.
P-43660
DejaVu
» 2011-11-10 08:38:50
Algorytm kolizji easykodera jest zły o czym wielokrotnie było już pisane na forum.
P-43661
spartakus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-10 17:53:19
a jest jakiś inny ?
P-43675
DejaVu
» 2011-11-10 17:54:24
a szukałeś?
P-43676
spartakus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-10 17:55:26
nie, bo nie wiedziałem ,że ten jest zły..
P-43677
Drraven
» 2011-11-10 19:46:40
Już wiesz :D
P-43683
spartakus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-11 14:36:19
no tak, ale jak go znajdę pewnie i tak jest na sprawdzanie wierzchołków.. więc jak podejdę zboku to i tak wystąpi kolizja, a ja chce aby z góry. Gdy skoczę na przeszkodę ludkiem to ona zniknie,czyli ją zabije
P-43763
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona