Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Zapisywanie mapy

Ostatnio zmodyfikowano 2009-02-24 07:43
Autor Wiadomość
pekfos
» 2009-02-23 16:43:49
hmm.. getline wczytuje cały wiersz znaków a nie liczb
usuń przecinki z pliku a liczby zastąp znakami
static_cast < char >( liczba )
P-4394
PhonniX
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-23 16:59:10
Nie rozumiem :/
P-4395
pekfos
» 2009-02-23 17:28:30
pisz
w pliku
cddfsd
fdsgsd
dsfasf
sdfdsf
sdfdsf
i
C/C++
getline( plik, bufor );
for( int a = 0; a < bufor.length(); a++ ) mapa[ a ][ ilestam ] = static_cast < int >( bufor[ a ] );
P-4396
PhonniX
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-23 18:39:17
Nie działa :/ a a jak kafelek będzie miał numer 112 to wtedy podzieli to na 1,1,2 ?
P-4401
pekfos
» 2009-02-23 18:58:28
poczytaj sobie o tablicy ASCII!!
masz spokój do czasu kiedy będziesz miał kafelek nr 250.
jeden znak - jedna liczba. nie cyfra!!!
P-4403
DejaVu
» 2009-02-23 19:05:20
Na początku proponuję założyć, że Twoje kafelki to znaki z zakresu: a..z, 0..9 i A..Z. W ten sposób masz gdzieś około 60 różnych tekstur, które możesz mieć dla jednego klocka mapy. Uważam, że jest to sporo, a gdy wykroczysz poza ten zakres, to możesz pomyśleć o zmianie formatu pliku mapy na bardziej profesjonalny. Na początek jednak jest to rozwiązanie w zupełności wystarczające, aby jedna litera/cyfra oznaczała jakąś teksturę terenu.
P-4405
PhonniX
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-24 07:43:11
Na razie zostawię kafelek-jakaś tam cyfra, muszę jeszcze zrobić wczytywanie mapki :?
P-4432
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2