[OpenGl] Własny model z pliku .obj
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-26 18:00
SeaMonster131 |
» 2012-04-26 13:44:46 Np vector, jest to bardzo przydatne.. |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-26 15:11:06 Tam jest podany taki przykład: #include <cstdio> #include <vector> int main() { std::vector < int > dane; dane.push_back( 5 ); dane.push_back( 2 ); dane.push_back( 3 ); dane.push_back( 1 ); for( size_t i = 0; i < dane.size(); i++ ) printf( "%d, ", dane[ i ] ); printf( "\n\nKoniec\n" ); return 0; } i jak widać każda liczba jest zapisywana oddzielnie. Czy tak samo musze robić ze współrzędnymi wierzchołków? |
|
ison |
» 2012-04-26 15:27:37 opengl to naprawdę ogromny temat, nie znając podstaw C++ nie masz się co za to brać |
|
SeaMonster131 |
» 2012-04-26 18:00:53 Dokładnie. Dlatego temat zamykam, chyba że będziesz coś jeszcze chciał, to otworzysz. |
|
1 « 2 » |