Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGl] Własny model z pliku .obj

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-26 18:00
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2012-04-26 13:44:46
Np » standard C++vector, jest to bardzo przydatne..
P-55383
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-26 15:11:06
Tam jest podany taki przykład:
C/C++
#include <cstdio>
#include <vector>
int main()
{
    std::vector < int > dane;
    dane.push_back( 5 );
    dane.push_back( 2 );
    dane.push_back( 3 );
    dane.push_back( 1 );
   
    for( size_t i = 0; i < dane.size(); i++ )
         printf( "%d, ", dane[ i ] );
   
    printf( "\n\nKoniec\n" );
    return 0;
}
 i jak widać każda liczba jest zapisywana oddzielnie. Czy tak samo musze robić ze współrzędnymi wierzchołków?
P-55399
ison
» 2012-04-26 15:27:37
opengl to naprawdę ogromny temat, nie znając podstaw C++ nie masz się co za to brać
P-55407
SeaMonster131
» 2012-04-26 18:00:53
Dokładnie. Dlatego temat zamykam, chyba że będziesz coś jeszcze chciał, to otworzysz.
P-55431
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2