Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Czy warto?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-19 15:09
Autor Wiadomość
waxx
» 2012-08-18 17:56:05
hmm no chyba ze tak, mialem tylko raz potrzebe poprawic kod sfmla 1.6 dodajac vertex arraye do renderingu, to tam w sumie zaden problem przekompilowac, a liby i tak static biore wiec bez dlli luzio
P-62869
mati1qazxsw2
» 2012-08-18 19:13:22
SFML 2.0 ma bug z ładowaniem/deklarowaniem textur dla OGL przed zadeklarowaniem okna aplikacji.Sytuacja nie występuje tylko u mnie.
P-62895
RazzorFlame
» 2012-08-19 15:02:44
Zgodze sie z @up tyle ze mi w wersji 1.6 zwykłe obrazki nie dzialaly.
P-62966
yoogi
» 2012-08-19 15:09:13
Ja jakoś nie miałem problemów z 1.6 ani 2.0
P-62968
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2