[SFML, Code::Blocks] undefined reference to ...
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-09 14:57
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, Code::Blocks] undefined reference to ... » 2012-09-08 22:20:58 Mam problem z uruchomieniem programu w smfl z lekcji 2 kursu SFML wyskakuje mi blad undefined reference to - do wszystkiego co sie zaczyna sf
|
|
SeaMonster131 |
» 2012-09-08 22:24:07 Nie dodałeś libów (plików *.a lub *.lib) do projektu, bądź są one złe :) |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
sfml » 2012-09-08 22:37:17 jak to naprawic dopiero zainstalowalem SFML z sfml-dev.org wedlug instrukcji troche sie bawie codeblocks, sfml uzywam po raz pierwszy w codeblocks w setting uzylem search directory complier include, i linker lib czy cos pominolem? sfml 1.6, codeblocks 10.05 |
|
SeaMonster131 |
» 2012-09-08 23:42:37 |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-09 00:12:46 teraz wyskakuja mi bledy typu stray
C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|2|error: stray '`' in program| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|warning: null character(s) ignored| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|error: stray '\210' in program| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|warning: null character(s) ignored| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|error: stray '\24' in program| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|warning: null character(s) ignored| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|error: stray '\25' in program| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|error: stray '\220' in program| C:\Users\Jurek\Desktop\KKK\Sfml\libsfml-window.a|3|warning: null character(s) ignored|
||More errors follow but not being shown.| ||Edit the max errors limit in compiler options...| ||=== Build finished: 50 errors, 61 warnings ===|
cos nie tak z plikami? jakie powinienem uzyc do codeblocks a? s-a? d-a ? s,d,a? czy to ma znaczenie?
|
|
m4tx |
» 2012-09-09 10:15:15 Pokaż kod, przynajmniej tam, gdzie masz te błędy. Wygląda na to, że używasz polskich (i innych) znaków tam, gdzie nie powinieneś (albo masz złe kodowanie ustawione). |
|
starter |
» 2012-09-09 12:03:35 zrób jak na stronie sfml, a następnie do folderu projektu dodaj pliki dll(tylko te których używasz w aplikacji), aby nie było następnego pytania to znajdują się one w "/lib" |
|
SeaMonster131 |
» 2012-09-09 12:10:11 @up: Z tego co mi wiadomo, pliki *.dll nie znajdują się w folderze /lib.
//edit Ups pomyłka.. a jednak :) |
|
« 1 » 2 |