Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Problemy z poprawnym działaniem aplikacji na innych komputerach

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-12 23:36
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2012-09-11 17:44:04
@up: nieistotnym jest cel użycia danego narzędzia. Nie jest to również przedmiotem tego tematu. Co do bitmap: jeżeli masz duże bitmapy to musisz się liczyć z tym, że jakiś system nie będzie w stanie przydzielić dużego bloku pamięci (ze względu na fragmentację pamięci bądź ograniczenia systemowe).
P-64805
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 18:15:49
Powiadasz że 8MB może być to za dużo jak na blok pamięci lub zasoby kompa w dzisiejszych czasach?
P-64806
DejaVu
» 2012-09-11 18:25:25
Na XP? Tak. Jak w grze miałem bitmapę 3000x1000 to na Windows XP ta bitmapa się nie ładowała, a na Windows 7 było wszystko OK (czyli zarezerwowanie  ciągłego bloku pamięci o rozmiarze 12MB było niemożliwe).
P-64807
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 18:38:44
Ale na linuxie?? też były problemy jakieś z opengl na wine... A jak zamiast Fullscreen czy None dałem "Closed" to wtedy wszystko śmigało jak należy. Choć z tego co wydaje mi się to None to są takie same właściwości jak ma Closed tylko nie ma paska tytułowego...

Na wirtualnej maszynie (XP) nie wychodzi mi błąd o pamięć dla bitmapy(to jest ok) za to "OpenGL Warning: VBoxCrHgsmiCreate failed"
P-64808
DejaVu
» 2012-09-11 19:30:33
1. Z mojego punktu widzenia Twoje posty są chaotyczne.
2. Czy uważasz, że emulator Windowsa jest lepszy niż Windows?
3. Skoro dostałeś informacje jakie mogą być problemy to dlaczego nadal zadajesz pytania w tonie "jaki to świat jest zły" zamiast zaakceptować fakt, iż nie jest on doskonały, a tym samym należy się do niego dostosować?
P-64809
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-12 22:12:40
hmm.. (2)nie uważam że jest lepsze.

A więc stwierdziłem że trzeba przerobić.. Tylko teraz pytanie czy za dużo będzie zajmować wyrenderowana bitmapa czy ładowanie jej.
Bo ciągle po odpaleniu gry się pokazuje błąd... że za mało pamięci można by powiedzieć że przy każdej klatce.
Więc błąd się pokazuje(jeśli ktoś zna się na tym) przy renderowaniu czy przy ładowaniu też. Bo inny komunikat nie wychodzi tylko jeden, przy chyba każdej klatce.

Ew. czy przeskalowanie obrazu w sprite coś pomoże?
P-64850
ison
» 2012-09-12 23:36:39
nie można załadować bitmapy bo jest za duża (1920x1080)
http://www.bromeon.ch/libraries/thor/v2.0/doc/group___graphics.html
BigTexture i BigSprite
P-64851
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2