Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Gra multiplayer

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-30 12:47
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2012-09-29 21:11:18
Skoro jest to UDP zapewniający dotarcie pakietów w ODPOWIEDNIEJ kolejności to znaczy, że do gier FPP się nie nadaje. Wystarczy packet-loss, aby cała gra zlagowała aż do ponownego powtórzenia zgubionego pakietu. Ideą TCP jest powtarzanie pakietów zgubionych, więc jeżeli jest to zaimplementowane na UDP to w praktyce uzyskujesz ten sam efekt co na TCP.
P-65768
ison
» 2012-09-29 21:20:34
enet akurat oferuje określenie dla każdego pakietu czy ma być standardowym pakietem UDP czy takim, o którego się zatroszczy ;)
Informacje typu pozycja gracza można pchać przez zwykłe UDP ale jest wiele rzeczy, które chcemy aby dotarły w całości.
Odpowiedź na pytanie apropo 'ponownego odkrywania TCP', drugi akapit http://enet.bespin.org/FAQ.html
btw. enet jest też użyty w League of Legends
P-65769
waxx
» 2012-09-30 12:47:24
multi to rozlegle zagadnienie proponowalbym albo skonczyc wieksza gre single, albo zrobic multi do gry turowej np
P-65795
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2