Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 10:22
Autor Wiadomość
starter
» 2012-10-04 17:56:29
spróbuj w Project/Properties/Build targets/Type zmienić na GUI application
P-66059
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-04 17:59:56
Przedtem otwierała się konsola i zamykała po wciśnięciu jakiegoś klawisza, teraz jak przytrzymam f9 to czasem mignie. To znaczy że konsola dalej się otwiera a okno aplikacji nie.
P-66060
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-04 22:05:14
Nie potrafię się odnaleźć w tym 2.0, nawet nie umiem korzystać z dokumentacji żeby zobaczyć jak w nowej wersji komendy wyglądają. Na cholerę oni to zmieniają, starych komend zostawić nie mogą skoro robią to samo ?
P-66088
DejaVu
» 2012-10-04 23:46:25
Najwyraźniej uznali, że refaktoring jest uzasadniony :) Spróbuj skompilować sobie biblioteki SFML 1.6 ze źródeł - ta metoda rozwiązywała wszystkim osobom wszelkie problemy z tą biblioteką.
P-66091
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-05 19:15:23
"Spróbuj skompilować sobie biblioteki SFML 1.6 ze źródeł"
To znaczy jak ze źródeł skompilować, bo nie rozumiem.
P-66112
Mrovqa
» 2012-10-05 19:20:58
P-66113
Xanias
» 2012-10-06 13:38:04
P-66151
ridic14
» 2012-10-07 10:22:18
Nie potrafię się odnaleźć w tym 2.0, nawet nie umiem korzystać z dokumentacji żeby zobaczyć jak w nowej wersji komendy wyglądają...

...ale dużo zmienili tylko duże litery na małe zamienili np.

oknoAplikacji.IsOpened zamienili na isOpen jak masz dobry edytor to po wpisaniu isop powinno ci się wyświetlić isOpen...

albo event.Type zmienione na event.type

albo event.Key.Code zamienione na event.key.code

(...tu mogę wymieniać masę takich zmian prostych...)

ja jakoś sobie radzę a mało się znam na obiektowości dlatego nadal zalecam sfml 2.0


nawet nie umiem korzystać z dokumentacji

jeśli czegoś nie możesz znaleźć np. masz w 1.6 oknoAplikacji.GetEvent a w 2.0 nazywa się to inaczej...
a skoro wiesz że okno aplikacji to sf::RenderWindow to wchodzisz na listę klas:http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/annotated.php szukasz interesującej ciebie klasy(ctrl+f) i w klasie sf::RenderWindow znajdujesz http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Window.php#a338e996585faf82e93069858e3b531b7

//to mógłby być artykuł pt. jak korzystać z dokumentacji
P-66249
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2