[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 10:22
starter |
» 2012-10-04 17:56:29 spróbuj w Project/Properties/Build targets/Type zmienić na GUI application |
|
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-04 17:59:56 Przedtem otwierała się konsola i zamykała po wciśnięciu jakiegoś klawisza, teraz jak przytrzymam f9 to czasem mignie. To znaczy że konsola dalej się otwiera a okno aplikacji nie. |
|
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-04 22:05:14 Nie potrafię się odnaleźć w tym 2.0, nawet nie umiem korzystać z dokumentacji żeby zobaczyć jak w nowej wersji komendy wyglądają. Na cholerę oni to zmieniają, starych komend zostawić nie mogą skoro robią to samo ? |
|
DejaVu |
» 2012-10-04 23:46:25 Najwyraźniej uznali, że refaktoring jest uzasadniony :) Spróbuj skompilować sobie biblioteki SFML 1.6 ze źródeł - ta metoda rozwiązywała wszystkim osobom wszelkie problemy z tą biblioteką. |
|
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-05 19:15:23 "Spróbuj skompilować sobie biblioteki SFML 1.6 ze źródeł" To znaczy jak ze źródeł skompilować, bo nie rozumiem. |
|
Mrovqa |
» 2012-10-05 19:20:58 |
|
Xanias |
» 2012-10-06 13:38:04 |
|
ridic14 |
» 2012-10-07 10:22:18 Nie potrafię się odnaleźć w tym 2.0, nawet nie umiem korzystać z dokumentacji żeby zobaczyć jak w nowej wersji komendy wyglądają... |
...ale dużo zmienili tylko duże litery na małe zamienili np. oknoAplikacji.IsOpened zamienili na isOpen jak masz dobry edytor to po wpisaniu isop powinno ci się wyświetlić isOpen... albo event.Type zmienione na event.type albo event.Key.Code zamienione na event.key.code (...tu mogę wymieniać masę takich zmian prostych...) ja jakoś sobie radzę a mało się znam na obiektowości dlatego nadal zalecam sfml 2.0 nawet nie umiem korzystać z dokumentacji |
jeśli czegoś nie możesz znaleźć np. masz w 1.6 oknoAplikacji.GetEvent a w 2.0 nazywa się to inaczej... a skoro wiesz że okno aplikacji to sf::RenderWindow to wchodzisz na listę klas: http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/annotated.php szukasz interesującej ciebie klasy(ctrl+f) i w klasie sf::RenderWindow znajdujesz http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Window.php#a338e996585faf82e93069858e3b531b7//to mógłby być artykuł pt. jak korzystać z dokumentacji |
|
1 « 2 » |