Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Umieszczanie sf::Image we własnej klasie

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-18 16:10
Autor Wiadomość
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Umieszczanie sf::Image we własnej klasie
» 2012-10-13 17:48:04
Mam klase do przechowywania plików i jest tam coś takiego jak element prywatny:
Image orc; (to jest z SFML klasa image)

Jeżeli chce w metodzie loadFiles użyć tego orc w taki sposów orc.loadFromFile(nazwapliku) to mi wywala całą aplikacje...
W tej samej metodzie przetestowałem co się stanie gdy dam definicje Image orc a pod tym załaduje obrazek i to o dziwo działa...
Ktoś wie dlaczego tak sie dzieje?
P-66758
DejaVu
» 2012-10-13 18:03:30
P-66759
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-18 16:03:26
No nie pomogło.. strzoyłem taką metode:

C/C++
Texture Files::getTexture( const char * sNazwa )
{
    static MTeksturyT mTekstury;
    MTeksturyT::iterator itFound = mTekstury.find( sNazwa );
    if( itFound != mTekstury.end() )
         return itFound->second;
   
    if( !mTekstury[ sNazwa ].loadFromFile( sNazwa ) )
         throw 0;
   
    cout << "Wczytano texture ze sciezki: " << sNazwa << endl;
    return mTekstury[ sNazwa ];
}

I tak używam:
C/C++
Interface::Interface( void )
{
   
    Rect < int > kwadrat( 0, 0, 64, 480 );
   
    try {
        lewyPanel.setTexture( pliki.getTexture( "data/interface.bmp" ) );
    }
    catch(...)
    {
        cout << "Nie udalo sie wczytac grafiki interfacu";
        Engine.close();
    }
    lewyPanel.setTextureRect( kwadrat );
    lewyPanel.setPosition( 0, 0 );
}
I dalej wyświetla białe tło..
P-67023
DejaVu
» 2012-10-18 16:08:03
No i wcale się nie dziwię, skoro nie zwracasz tekstury przez referencję.
P-67024
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-18 16:10:16
Wielkie dzięki. Nie zauważyłem tego...
Temat do zamknięcia.
P-67025
« 1 »
  Strona 1 z 1