[Allegro 5] Program crashuje
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-27 19:31
krzyk |
» 2012-10-27 15:57:44 Nie zawiesza się bo nie załączyłeś timera.
Sprawdź teraz co masz w obsłudze eventa od timera. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-27 16:01:53 Jak nie załączyłem jak jest włączony. al_start_timer( timer ); while( stan_gry == Rozpoczeta ) { } I wszystko działa poprawnie, co tu według ciebie jest źle ? |
|
krzyk |
» 2012-10-27 16:12:54 // al_start_timer(timer); (po dodaniu tej linijki w komentarz program się nie wyłącza) |
jeśli z tym program się nie zawiesza to znaczy że błąd możesz mieć w evencie od timera. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-27 18:07:13 Chyba nie przeczytałeś mojego ostatniego edita:
Pomyślałem jeszcze trochę i po wystartowaniu timera zapętliłem ten fragment kodu który timer obejmuje. Przedtem ten fragment wykonywał się tylko raz po czym wracał i znowu startował timer, tak w kółko. Czy powinienem to tak zostawić czy jednak nie rozwiązałem problemu a tylko go obszedłem ? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-10-27 18:13:41 Deklarację timera oraz funkcję al_start_timer(timer), razem z wszystkimi tymi eventami powinieneś mieć przed pętlą główną gry. Następnie w pętli robisz: while(..) { al_wait_for_event( kolejnka_eventow, & event ); if( event.type == ALLEGRO_EVENT_TIMER ) { .. } }
|
|
krzyk |
» 2012-10-27 18:17:21 fakt nie zauważyłem edita. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-27 18:26:34 SeaMonster131 tak też jest zrobione.
|
|
SeaMonster131 |
» 2012-10-27 18:32:02 No to jak dla mnie, nie jest to wina timera :) |
|
1 « 2 » 3 |