Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Textury i wydajnosc

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 20:25
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 14:17:36
A jezeli bym zrobil w ten sposob:

C/C++
static sf::Texture Texture;

To ta textura zaladuje sie tylko raz?
P-68188
m4tx
» 2012-11-02 14:19:26
Użycie słowa kluczowego static nie ma tu nic do rzeczy.

Po prostu sprawdź, gdzie ładujesz tę teksturę i jak ładujesz ją gdzieś w jakiejś pętli to zrób tak, żeby ładowana była tylko raz. Proste :)
P-68189
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 14:21:20
Ale zmienne statyczne definiuje sie gdzies poza konstruktorem wiec zadziala tak samo jak wzkaznik co nie ?

Chodzi o to zeby za kazdym razem jak dodaje nowy obiekt nie pobierac na nowo tej samej textury
P-68190
DejaVu
» 2012-11-02 14:22:12
P-68191
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 14:27:36
Manager textur czyli raz laduje do pamieci wszystkie textury a potem tylko z nich korzystam? Az jestem ciekaw jak sie zachowaja metody:
C/C++
Sprite.SetTextureRect();
Sprite.setRotation();

mam nadzieje ze dla kazdego obiektu osobno.
P-68193
m4tx
» 2012-11-02 14:28:47
mam nadzieje ze dla kazdego obiektu osobno.
Tak, ponieważ to tekstury ładujesz raz, a nie Sprite'y.
P-68194
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 14:54:22
Ostatni rzecz i zamykam to tez dotyczy textur.

w trakcie dzialania programu zrobilem sobie takie cos:

C/C++
if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::N ) )
     Enemy.push_back( Enemy( "Textury New\\Enemy.png" ) );



I zamiast textury laduje sie bialy kwadracik, czy to normalne? Wiem ze nie powinienem tego tak robic po prostu chcialem sobie cos sprawdzic, ale nie spodziewalem sie ze textura bedzie biala.
P-68199
akwes
» 2012-11-02 15:00:27
Biała tekstura oznacza niezaładowaną teksturę.
P-68203
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona