[SFML] Textury i wydajnosc
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 20:25
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 14:17:36 A jezeli bym zrobil w ten sposob: static sf::Texture Texture;
To ta textura zaladuje sie tylko raz? |
|
m4tx |
» 2012-11-02 14:19:26 Użycie słowa kluczowego static nie ma tu nic do rzeczy.
Po prostu sprawdź, gdzie ładujesz tę teksturę i jak ładujesz ją gdzieś w jakiejś pętli to zrób tak, żeby ładowana była tylko raz. Proste :) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 14:21:20 Ale zmienne statyczne definiuje sie gdzies poza konstruktorem wiec zadziala tak samo jak wzkaznik co nie ?
Chodzi o to zeby za kazdym razem jak dodaje nowy obiekt nie pobierac na nowo tej samej textury |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 14:22:12 |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 14:27:36 Manager textur czyli raz laduje do pamieci wszystkie textury a potem tylko z nich korzystam? Az jestem ciekaw jak sie zachowaja metody: Sprite.SetTextureRect(); Sprite.setRotation();
mam nadzieje ze dla kazdego obiektu osobno. |
|
m4tx |
» 2012-11-02 14:28:47 mam nadzieje ze dla kazdego obiektu osobno. |
Tak, ponieważ to tekstury ładujesz raz, a nie Sprite'y. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 14:54:22 Ostatni rzecz i zamykam to tez dotyczy textur. w trakcie dzialania programu zrobilem sobie takie cos: if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::N ) ) Enemy.push_back( Enemy( "Textury New\\Enemy.png" ) );
I zamiast textury laduje sie bialy kwadracik, czy to normalne? Wiem ze nie powinienem tego tak robic po prostu chcialem sobie cos sprawdzic, ale nie spodziewalem sie ze textura bedzie biala. |
|
akwes |
» 2012-11-02 15:00:27 Biała tekstura oznacza niezaładowaną teksturę. |
|
1 « 2 » 3 |