[Allegro] Myszka, klasy , obiekty
Ostatnio zmodyfikowano 2009-04-26 11:17
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-25 18:56:11 Ehhhh
Mam podwójne buforowanie .... Pytam się zresztą o co innego :/ |
|
pekfos |
» 2009-04-25 18:58:38 kod twojej funkcji mówi co innego: void rysMenu() { menu = load_bmp( "D:\\Moje Gry\\Gra\\Gra\\Obrazki\\menu.bmp", default_palette ); masked_blit( menu, screen, 0, 0, menu_x, menu_y, menu->w, menu->h ); } |
|
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-25 19:08:10 No bo menu to jest bitmapa na cały ekran to po co bufor ? |
|
krdk |
» 2009-04-25 19:10:29 Żeby było podwójne buforowanie ? Stwórz bufor i na nim wyświetl menu. |
|
DejaVu |
» 2009-04-25 20:13:55 Myszę z podwójnym buforowaniem trzeba tworzyć inaczej. 1) Ukrywasz myszkę 2) Pobierasz w pętli rysującej wszystko współrzędne myszki 3) Rysujesz bitmapę myszki na buforze - pozycję myszki określają wcześniej odczytane współrzędne. |
|
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-25 21:19:19 no tak tak ale mi chodzi o to że czemu nie działa mi to co pisałem wcześniej tak samo masked blit też nie działa jak się go ma w innym pliku :/ ale to chyba już wada allegro może być :/ |
|
pekfos |
» 2009-04-26 11:17:24 menu jest rozmiaru screena i jest twoim buforem przez co mapa_x i mapa_y musi mieć wartość 0 więc można zachować kilka bajtów RAMu wywalając te zmienne |
|
1 « 2 » |