Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Myszka, klasy , obiekty

Ostatnio zmodyfikowano 2009-04-26 11:17
Autor Wiadomość
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-04-25 18:56:11
Ehhhh

Mam podwójne buforowanie ....
Pytam się zresztą o co innego :/
P-5985
pekfos
» 2009-04-25 18:58:38
kod twojej funkcji mówi co innego:
C/C++
void rysMenu() //Rysujemenu****************
{
    menu = load_bmp( "D:\\Moje Gry\\Gra\\Gra\\Obrazki\\menu.bmp", default_palette );
   
    masked_blit( menu, screen, 0, 0, menu_x, menu_y, menu->w, menu->h );
    // niefajnie screen to nie jest chyba twój bufor?
}
P-5986
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-04-25 19:08:10
No bo menu to jest bitmapa na cały ekran to po co bufor ?
P-5989
krdk
» 2009-04-25 19:10:29
Żeby było podwójne buforowanie ? Stwórz bufor i na nim wyświetl menu.
P-5991
DejaVu
» 2009-04-25 20:13:55
Myszę z podwójnym buforowaniem trzeba tworzyć inaczej.
1) Ukrywasz myszkę
2) Pobierasz w pętli rysującej wszystko współrzędne myszki
3) Rysujesz bitmapę myszki na buforze - pozycję myszki określają wcześniej odczytane współrzędne.
P-6002
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-04-25 21:19:19
no tak tak ale mi chodzi o to że czemu nie działa mi to co pisałem wcześniej
tak samo masked blit też nie działa jak się go ma w innym pliku :/
ale to chyba już wada allegro może być :/
P-6009
pekfos
» 2009-04-26 11:17:24
menu jest rozmiaru screena i jest twoim buforem przez co mapa_x i mapa_y musi mieć wartość 0 więc można zachować kilka bajtów RAMu wywalając te zmienne
P-6025
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2