Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Dev C++] instalacja silnika ogre

Ostatnio zmodyfikowano 2008-02-20 21:35
Autor Wiadomość
DejaVu
Tak, kompiluje się
» 2008-02-18 17:29:51
Wszystko to, co napisałem wyżej działa na 100%, bo testowałem sam od zera wszystko i skompilowałem projekt. Ba nawet mam exec'a.

/edit:
Ty nie masz ustawiać w resources.cfg narazie, bo kompilatora ten plik nie obchodzi. To kompilator nie widzi pliku dll, więc pewnie nie skopiowałeś go do katalogu w którym masz projekt.

/edit2:
cannot find -lOgreMain.
Tam nie używasz zapisu -l cośtam cośtam. Zobacz czy nie masz błędu w konsolidatorze.

/edit 3:
Mój log kompilacji po wykonaniu kroków wyżej opisanych:

Kompilator: Default compiler
Building Makefile: "D:\Projekty\ogre.examples\Makefile.win"
Wykonywanie  make clean
rm -f src/CameraTrack.o  samples.exe

g++.exe -c src/CameraTrack.cpp -o src/CameraTrack.o -I"C:/Dev-Cpp/lib/gcc/mingw32/3.4.2/include"  -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/backward"  -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/mingw32"  -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2"  -I"C:/Dev-Cpp/include"  -I"D:/Projekty/ogre.examples/include"  -I"C:/OgreSDK/include"  -I"D:/Projekty/ogre.examples/refapp/include"  

g++.exe src/CameraTrack.o  -o "samples.exe" -L"C:/Dev-Cpp/lib" -mwindows RenderSystem_GL.dll CEGUIBase.dll CEGUIFalagardWRBase.dll CEGUITinyXMLParser.dll cg.dll OgreGUIRenderer.dll OgreMain.dll OIS.dll Plugin_BSPSceneManager.dll Plugin_CgProgramManager.dll Plugin_OctreeSceneManager.dll Plugin_ParticleFX.dll RenderSystem_Direct3D9.dll 

Info: resolving Ogre::Vector3::ZERO     by linking to __imp___ZN4Ogre7Vector34ZEROE (auto-import)
Info: resolving Ogre::ResourceGroupManager::DEFAULT_RESOURCE_GROUP_NAME       by linking to __imp___ZN4Ogre20ResourceGroupManager27DEFAULT_RESOURCE_GROUP_NAMEE (auto-import)

Info: resolving Ogre::Quaternion::IDENTITY      by linking to __imp___ZN4Ogre10Quaternion8IDENTITYE (auto-import)
Info: resolving Ogre::Vector3::UNIT_Y     by linking to __imp___ZN4Ogre7Vector36UNIT_YE (auto-import)
Info: resolving Ogre::Vector3::UNIT_Z     by linking to __imp___ZN4Ogre7Vector36UNIT_ZE (auto-import)
Info: resolving Ogre::ColourValue::White      by linking to __imp___ZN4Ogre11ColourValue5WhiteE (auto-import)

Info: resolving vtable for Ogre::MeshPtrby linking to __imp___ZTVN4Ogre7MeshPtrE (auto-import)

Info: resolving Ogre::Math::fDeg2Rad     by linking to __imp___ZN4Ogre4Math8fDeg2RadE (auto-import)

Wykonanie zakończone
Kompilacja zakończona sukcesem
P-332
Pito
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-02-19 21:23:51
u mnie po wczytaniu wszystkich dellów wykonuje taką dziwną operacje

C:\programy\kompilatory\devc5\DevCpp\Bin\..\lib\gcc\mingw32\3.4.2\..\..\..\..\mingw32\bin\ld.exe: cannot find -lOgreMain.

po czym występuje napis że brak ogremain a u ciebie tej operacji nie wykonuje
czy wiesz co to jest?

jak to nie to to wywalam deva i wszystkie biblioteki i instaluje na nowo bo to może być przez ten burdel co mam na kompie.
I zainstaluje wszystko tak jak ty masz i będzie musiało działać:D
Wtedy może dojdę co to jest a nie że tydzień się męczę ze skompilowaniem programu
P-334
DejaVu
Sprawdź konfigurację projektu...
» 2008-02-19 21:34:14
To nie jest kwestia Dev-C++ tylko błędnie skonfigurowanego projektu. Z tego co zdążyłem zauważyć to nie czytasz zbyt uważnie, bo 3 razy pisałem Ci żebyś się zarejestrował na mantisie i do tej pory tego nie zrobiłeś... (no chyba że ignorujesz wszystko to, co nie dotyczy Twojego problemu w temacie i poza nim).

/edit:
Proponuję przeczytać wątek od początku i prześledzić go krok po kroku literka po literce (szczególnie etap konsolidacji).
English: read topic again! :P
P-335
Pito
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-02-19 21:42:00
jestem zarejestrowany na mantis chyba że nie o tą stronę tobie chodzi co prawda zrobiłem to dzisiaj ale to dlatego bo popieprzyłem maila i dziś znalazłem link do aktywacji
P-336
DejaVu
No średnio o tą stonę chodziło :P
» 2008-02-19 21:45:54
No niespecjalnie o tą stronę chodziło :P Na stronie głównej masz prywatną wiadomość i masz linka do mantisa, który się znajduje na serwerze ddt.pl. Poszukaj jej, bo jest ona w newsach gdzieś tam niżej :P
P-337
Pito
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-02-19 22:00:22
heh ok już założone
dziś dam se już na luz bo mnie oczy bolą a jutro po szkole biorę się za walkę z dev-em :)
P-338
Pito
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-02-20 21:35:18
eureka:D
wywaliłem deva i wszystkie biblioteki i podziałało
okazało się że miałem mingw 2 razy zainstalowane i robiło błąd.
P-342
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2