[SFML 1.6]Kompilowanie i problemy
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-18 13:21
DejaVu |
» 2013-01-18 12:26:15 @Xynxyn: Nie zrozumiałeś... to była informacja. Skorzystaj z bibliotek dynamicznych, bo doświadczeni często wymiękają na kompilacji statycznej. Ale jak chcesz walczyć z kompilacją statyczną to droga wolna. Walcz sobie samodzielnie z kompilacją bibliotek w trybie statycznym. Jak za miesiąc nie będziesz miał efektów i zrezygnujesz z używania tej biblioteki, albo zniechęcisz się do programowania to nie miej pretensji do nas. To była porada, abyś łagodnie wprowadził się w świat używania 'innych' bibliotek i byś mógł zacząć pracować z biblioteką SFML, ale... jak widać życzliwa porada została odebrana 'złowrogo'. /edit: A co do linkowania statycznego - dostałeś link do kursu, w którym jest opisane między innymi linkowanie statyczne. Screen: Ręczę i gwarantuję, że to działa, bo jak pisałem rozdział instalacji dla Visual C++ jak również dla Code::Blocks to każdą konfigurację wykonywałem krok po kroku na obu IDE po to, aby móc odsyłać ewentualne osoby do kursu, zamiast tłumaczyć N-ty raz to samo na forum. |
|
Xynxyn Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-18 12:43:03 Nadal nie działa, a tego pliku libgcc_s_dw2-1.dll nie ma nigdzie. @DejaVu Wydźwięk wypowiedzi brzmiał bardzo negatywnie. :| Myślałem, że się nabijasz. Przepraszam, że odebrałem w ten sposób twoją wypowiedź. Sytuacji nie było. :D
EDIT: Znalazłem w necie ten plik, pobrałem i działa już. Jest jeszcze jakaś opcja, żeby zmniejszyć wagę czy nie ma opcji i pozostaje pracować w takich warunkach? |
|
DejaVu |
» 2013-01-18 12:51:55 Na początku zaakceptuj fakt, że projekt jest 'duży'. Jak zaakceptujesz tą bibliotekę do kodowania gier to później po prostu zaczniesz walczyć ze statyczną kompilacją bibliotek :) Będziesz bowiem widział uzasadnienie, żeby zmęczyć ten temat. Poza tym Twój temat skłonił mnie do rozważań związanych z ewentualnym 'wystawieniem' bibliotek skompilowanych statycznie pod określone IDE. |
|
Gabes |
» 2013-01-18 13:21:41 Do linkowania statycznego należy wykorzystać MinGW-4.6.2 (lub 4.7.2 chyba też,nie sprawdzałem)przykład:
http://www.sendspace.pl/file/1dc30dc1e9bf37a9b7398b2/sfml-1-6-start
Mam nadzieje że nie zaczną się nowe problemy, jak pobrać i jak zmieniać MinGW.
edycja:
Najlepiej sfml umieścić na dysku C:\SFML-1.6 (tak zrobiłem w przykładzie),nie ma wtedy problemu z umieszczaniem w każdym MinGW osobno.
Należy tylko wskazać w C::B gdzie się znajduje:
Dodajemy bibliotekę. Project Build options... Linker directories(ogólnie dla wszystkich trybów)
w Compiler C:\SFML-1.6\include
w linker C:\SFML-1.6\lib
edycja 2:
przykład dla 4 trybów wszystko kompilowane MinGW-4.6.2
http://www.sendspace.pl/file/97ae819e2b2a2cc1262477c/sfml-1-6-start4 |
|
1 « 2 » |