[c++] sztuczna inteligencja
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-27 09:33
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++] sztuczna inteligencja » 2013-02-21 18:37:13 Witam serdecznie. Mam małą sztuczną inteligencję i wygląda tak: if( kam_pos.X > pos_pos.X ) { pos_pos.X++; pos->setPosition( pos_pos ); } if( kam_pos.X < pos_pos.X ) { pos_pos.X--; pos->setPosition( pos_pos ); } if( kam_pos.Z > pos_pos.Z ) { pos_pos.Z++; pos->setPosition( pos_pos ); } if( kam_pos.Z < pos_pos.Z ) { pos_pos.Z--; pos->setPosition( pos_pos ); }
skróciłem trochę żeby było czytelniejsze. Ok więc konkretnie o co mi chodzi??? O to, że nie wiem co zrobić by postać odwracała się w moją stronę albo chociaż w stronę którą idzie. Oczywiście mój projekt jest w irrlicht, a umieściłem ten post tutaj bo wydaje mi się, że mało ważne to jest w czym robię. Z góry dziękuję za odpowiedzi widzę, że coś nie chętnie piszecie odpowiedzi do moich postów |
|
DejaVu |
» 2013-02-21 20:30:00 Twój problem nie ma nic wspólnego ze sztuczną inteligencją. kierunek_x = 1;
pozycja += kierunek_x; if( jakis_warunek ) kierunek_x = - 1;
if( inny_warunek ) kierunek_x = 1; |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-21 21:20:45 Robilem podobnie jak napisales ale postac obracala sie tyłko w 2 strony a pozostale argumenty jak by sie niespelnialy |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-26 19:26:39 Mam małe pytanku czy 360 to jest kont pełny w programowaniu??? bo mam małe przeczucie że nie |
|
m4tx |
» 2013-02-26 19:43:33 Kont?...
Odpowiadając na pytanie: nie ma czegoś takiego jak "kont pełny w programowaniu". Wszystko zależy od użytych bibliotek i innych podobnych rzeczy. |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-26 19:49:40 *kąt a pisałem wcześniej, że w irrlicht |
|
Hipochondryk |
» 2013-02-27 09:33:47 w czesci bibliotek służacych do robienia gierek, grafiki itp, kąty podaje się w radianach. Polecam przeliczyć ;)
http://www.fizykon.org/rpo/radian_przeliczanie_na_stopnie.htm |
|
« 1 » |