Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jaki zakres materiału powinienem opanować?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-25 20:51
Autor Wiadomość
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jaki zakres materiału powinienem opanować?
» 2013-02-25 15:26:38
Witam, mam 14 lat no prawie 15. Uczę się po trochu programowania. Mniej więcej jaki zakres materiału musiałbym opanować( w kwestii programistycznej ), żeby pisać gry w 3D? Opłaca się uczyć programowania, czy lepiej od razu jakiegoś silnika graficznego typu blender? Pisałem gry na allegro 4, teraz powoli przerzucam się na allegro 5. Potem WinApi, albo coś do 3D. Prosiłbym o kilka słów co do gier 3D. Mam kilka fajnych pomysłów na gry strategiczne i zapał. Nie wiem czy to wystarczy możliwe, że zacznę coś planować podczas nauki programowania.
P-76937
jsc
» 2013-02-25 15:55:34
Podstaw naucz się tyle, aby przy przeglądaniu kodów przykładowych z blendera nie mogły cię zaskoczyć, tzn. żeby nie było takich akcji:
- co jest ta *?
- dlaczego ten int jest otoczony tymi dziwnymi nawiasami?
P-76940
SeaMonster131
» 2013-02-25 17:05:30
Opłaca się uczyć programowania, czy lepiej od razu jakiegoś silnika graficznego typu blender?
Z tego co wiem Blender posiada też fizykę i audio. Co nie zmienia faktu, że moim zdaniem lepiej nauczyć się po prostu programować np w C++ ;)

Prosiłbym o kilka słów co do gier 3D. Mam kilka fajnych pomysłów na gry strategiczne i zapał.
Napisz n gier w dwóch wymiarach, dlatego że gdy dodasz sobie jeszcze jeden wymiar, będzie Ci o wiele łatwiej.

Mniej więcej jaki zakres materiału musiałbym opanować( w kwestii programistycznej ), żeby pisać gry w 3D?
Taki, że gdy będziesz miał w głowie jakiś pomysł, to będziesz go potrafił zrealizować samodzielnie od strony kodu gry/programu.
P-76949
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-25 20:51:02
Dzięki, to mi wystarczy. A więc do nauki :p
P-77001
« 1 »
  Strona 1 z 1