[SFML 1.6] Zamiana pozycji dwóch Spritów
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-25 17:32
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6] Zamiana pozycji dwóch Spritów » 2013-02-25 17:00:53 W programie mam dwa obrazki na różnych pozycjach. Moje pytanie brzmi: Czy istnieje jakiś prosty sposób na to aby te obrazki zamieniły się miejscami po naćisnieciu jakiegoś klawisza? Funkcja z biblioteki standardowej swap odpada. Prosiłbym o w miarę jak najprostsze rozwiazanie choć zadowolę się każdym działającym kawałkiem kodu j/w. |
|
pekfos |
» 2013-02-25 17:05:39 Nie wiem czemu nie chcesz swapa.. int x1, y1; int x2, y2;
std::swap( x1, x2 ); std::swap( y1, y2 ); |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-25 17:16:07 Nie chcę swapa ponieważ mam takie odczucie że istnieje oprócz tej funkcji jakies inne alternatywne rozwiazanie... Ale coś mi się zdaje że będzie to musiał jednak być swap |
|
Gabes |
» 2013-02-25 17:17:23 bool klawisz = false; float poz_x1 = 100, poz_y1 = 100; float poz_x2 = 200, poz_y2 = 200; float tym_x = 0, tym_y = 0;
if( klawisz == true ) { tym_x = poz_x1; tym_y = poz_y1; poz_x1 = poz_x2; poz_y1 = poz_y2; poz_x2 = tym_x; poz_y2 = tym_y; } |
|
pekfos |
» 2013-02-25 17:21:20 Nie chcę swapa ponieważ mam takie odczucie że istnieje oprócz tej funkcji jakies inne alternatywne rozwiazanie |
Jest. Podane wyżej, 3 razy dłuższe ze zmienną tymczasową. std::swap() jest najwygodniejsze. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-25 17:32:53 Jednak swap... Dzięki za odpowiedzi!Zamykam. |
|
« 1 » |