Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Silnik gry itp etc

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-01 18:38
Autor Wiadomość
zimenk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-27 23:01:02
Przykładowo gra Wiedźmin została oparta na silniku "Aurora Engine" tzn. że oni go wykupili i mocno zmodyfikowali dodając do swojej gry ?
A takie silniki można pobierać ?
Właśnie mi bardziej by się podobało pisać jakieś MMO ponieważ dużo jest pomysłów :D i każde firmy ( które tworzą gry ) po prostu wykupują silniki gier ?
P-77279
mactec
» 2013-02-27 23:09:37
A takie silniki można pobierać ?
Właśnie mi bardziej by się podobało pisać jakieś MMO ponieważ dużo jest pomysłów :D i każde firmy ( które tworzą gry ) po prostu wykupują silniki gier ?
Tak, często kupują silniki, ale są też bardzo dobre darmowe:
-Unity3D
-Ogre3D
-Irrlicht
-Unreal Enigne(on jest płatny ale zdaje mi się że jest jakaś darmowa wersja)
-CryEnigne
itp.
P-77280
Kopczak1995
» 2013-02-27 23:15:22
Potraficie zgasić człowieka nie ma co :D
Muszę ten temat kumplowi pokazać bo on twierdzi, że bierze się za klasy, obiektowość i będzie git, że zaraz napisze grę w 2D bo on już to rozplanował w głowie... Ja z kolei kupiłem porządną książkę i powoli ale konkretnie poszerzam wiedzę i już praktycznie olałem tutejszy kurs (bez urazy DejavU - I TAK DUŻO MI POMÓGŁ! :P )...
Taa... chyba jednak ja myślę poprawnie :P

@Up
Z tego co wiem CryEngine jest darmowy ale tylko dla osobistej zabawy bo jak już chcesz sprzedać grę to płać se cholero 10 * xxxxx złotych...

@Down
Fajnie wygląda na screenach ten barok :)

@Edit
Swoją drogą nie głupim pomysłem byłoby umieszczenie na tej stronie adresów do wszystkich takich silników graficznych i nie tylko >_>
P-77281
abdi
» 2013-02-27 23:15:34
Polski silnik też nawet istnieje i warto o nim wspomnieć

BarokEngine

Bezpłatny dla celów nie komercyjnych.

@up
możesz zobaczyć też zobaczyć silnik w akcji :)
Jutjube

@edit
69 post :P
P-77282
zimenk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 07:15:27
Tzn. że silnik to także wcześniejszy program przez który zbudujemy mapę i dodamy wszystkie dodatki poprzez właśnie ten program ? ponieważ skoro unity do silnik barok engine także tak wygląda http://www.youtube.com/watch?v=KaTWJe0Vv00
To musi to być wcześniejsza aplikacja? ( że tak powiem )
P-77291
Kopczak1995
» 2013-02-28 07:45:52
@Abdi
No nie jest to takie złe :)
BTW: Czemu zawsze dżungla najlepiej wygląda -.-

@Zimenk
To nie jest tak. Silnik może ale nie musi być stworzony w formie programu. Bo to teoretycznie może ułatwić robotę ale też jak jesteś twórcą takiego silnika to doskonale musisz go znać. O ile się nie mylę to Wiedźminowy RedEngine chyba w ogóle nie miał czegoś takiego, a dopiero potem zdecydowali się aby to jakoś przerobić bo a nuż by się sprzedało (w końcu taki silnik crisisa to był wykorzystywany - choćby przez naszą rodzimą produkcję jaką jest seria "Sniper: Ghost Warrior"). W sumie nie wiem czy dalej coś z nim CDProjektRed zrobiło ale mniejsza o to...
P-77292
hincu
» 2013-02-28 09:03:51
naucz sie pierw jakiegokolwiek jezyka programowania, zrozum na czym to polega i napisz jakas gre w konsoli... pozniej poznajesz biblioteki graficzne lub gotowy silnik i piszesz gry, dla chcacego nic trudnego

pomysl jeszcze od tego na jakie platformy maja byc te gry i ucz sie jezyka odpowiedniego pod dana platforme
winshit/linux stanowczo c++
android java
przegladarki html+js
itp itd
P-77297
m4tx
» 2013-02-28 14:41:51
Właśnie mi bardziej by się podobało pisać jakieś MMO ponieważ dużo jest pomysłów :D
Powiem krótko: zapomnij.
P-77303
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona