Silniki graficzny i modele postaci 3d
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-01 21:42
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Silniki graficzny i modele postaci 3d » 2013-03-01 20:07:11 Witam
Ciekawi mnie co jest opisane w silnikach graficznych dajmy dla przykładu Frostbite 2 ,tworzyli go 2 lata i nie mogę się domyślić co w nim jest takiego ,że musieli go tak długo tworzyć ... .I czy BF3 był pisany w C++?
I jeszcze się chciałem spytać jak wygląda poruszanie postacią 3d ... czy programista animuje postać czy animacje tworzy grafik.
Pozdrawiam |
|
megatron |
» 2013-03-01 20:22:22 jeśli chodzi o czas pisania takiej gry to w zespole grafików i programistów to może trwać kilka lat a samemu to masakra; a co do poruszania postaci to trzeba współpracy grafików i programistów grafik tworzy animację a programista wyznacza które klaty animacji są odtwarzane w danym momencie |
|
pekfos |
» 2013-03-01 20:23:33 i nie mogę się domyślić co w nim jest takiego ,że musieli go tak długo tworzyć ... |
Wszystko co jest potrzebne w grze i więcej. I czy BF3 był pisany w C++? |
Co to ma do..? czy programista animuje postać czy animacje tworzy grafik. |
Zależy. |
|
megatron |
» 2013-03-01 20:28:38 chodzi ci o rotację i o systemy cząsteczkowe ma się rozumieć??? |
|
akwes |
» 2013-03-01 21:06:33 |
|
pekfos |
» 2013-03-01 21:10:18 chodzi ci o rotację i o systemy cząsteczkowe ma się rozumieć??? |
Chodzi mi o technologię. BTW: Co mają rotacja i systemy cząsteczkowe do animacji? |
|
megatron |
» 2013-03-01 21:14:58 ponieważ rotacje i systemy cząsteczkowe typu deszcz, ogień to też animacje. wyobraź sobie statyczny ogień :D |
|
pekfos |
» 2013-03-01 21:39:02 Systemy cząsteczkowe to fizyka, losowe ruchy. Jedyne co w nich jest animowanego, to zmieniająca się tekstura (choć nie zawsze). |
|
« 1 » 2 |