klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Pierwsze okno Irrlicht przestaje odpowiadać » 2013-03-03 08:58:15 Witam!
Dziś postanowiłem pobawić się nowymi bibliotekami w c++ i padło na Irrlicht'a. Wszystko poinstalowałem i wszystko było dobrze do czasu pojawienia się pierwszego okienka - okno przestaje odpowiadać i zamiast być niebieskie jest białe. Wiem, że na forum jest temat o tym samym, ale ja nie chcę przechodzić na visuala bo code blocs mi odpowiada. |
|
megatron |
» 2013-03-03 09:45:08 wczytujesz okno bez modelu czy z????? |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-03 09:53:02 Niestety nie umiem Ci odpowiedzieć na pytanie,ponieważ dopiero dziś poznałem tę bibliotekę, i tylko chciałem sprawdzić czy wszystko jest ok do pisania innych programów. Kod dokładnie taki sam jak na stronie : #include <irrlicht.h>
using namespace irr; using namespace core; using namespace scene; using namespace video;
int main()
{ IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < u32 >( 800, 600 ), 32, false, false, false, 0 ); video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver(); scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager(); menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) ); while( device->run() ) { video->beginScene( true, true, video::SColor( 255, 0, 10, 200 ) ); menage->drawAll(); video->endScene(); } device->drop(); return 0; }
|
|
megatron |
» 2013-03-03 09:57:27 w pętli while video zamień na driver a jak to nie pomoże to zobacz czy w folderze include w code blocks znajduje się irrlicht.h |
|
SeaMonster131 |
» 2013-03-03 10:35:50 @megatron Specjalnie spamujesz forum czy naprawdę starasz się komuś pomóc?
@klonyyy Hm.. musisz sprawdzić w jakim miejscu aplikacja się zawiesza. |
|
megatron |
» 2013-03-03 10:54:18 @SeaMonster131; Specjalnie spamujesz forum czy naprawdę starasz się komuś pomóc? |
staram się pomóc; musisz sprawdzić w jakim miejscu aplikacja się zawiesza |
jak może sprawdzić w którym miejscu się zawiesza skoro wyświetla samo okno ??? |
|
xevuel |
» 2013-03-03 11:20:55 To po co się go pytasz czy ma irrlicht.h? Jakby nie miał to by się program nie skompilował. jak może sprawdzić w którym miejscu się zawiesza skoro wyświetla samo okno ??? |
Normalnie? |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-03 11:42:08 Okno działa może przez 1-2 s ( jakby się ładowało) po czym wyskakuje komunikat o braku odpowiedzi. Czy chodziło o taką zmianę? : #include <irrlicht.h>
using namespace irr; using namespace core; using namespace scene; using namespace video;
int main()
{ IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < u32 >( 800, 600 ), 32, false, false, false, 0 ); video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver(); scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager(); menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) ); while( device->run() ) { driver->beginScene( true, true, driver::SColor( 255, 0, 10, 200 ) ); menage->drawAll(); driver->endScene(); } device->drop(); return 0; } Bo jeśli tak to wyskakują błędy kompilacji. |
|
« 1 » 2 3 4 5 6 7 8 9 |