klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-03 19:21:50 To tak: nowy projekt robiłem następująco: New-->project-->Irrlich project
A targeta zmienić nie mogę, bo nie zaznaczyłem przy tworzeniu projektu funkcji debug... Czyli muszę tworzyć nowy projekt?
|
|
megatron |
» 2013-03-03 19:32:12 spróbuj i nic "narazie" nie edytuj po stworzeniu |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-03 20:00:12 Dobra stworzony, a dodawać linkery czy jeszcze nie ? |
|
megatron |
» 2013-03-03 20:13:55 jak już stworzyłeś gotowy projekt to nie musisz nic dodawać oprócz irrlicht.dll |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-04 06:10:03 No i założyłem nowy projekt, żeczywiście wszystko już jest, dodałem dll'a, ale teraz wyskakuje mi błąd kompilacji : w tej linijce: createDevice( EDT_SOFTWARE, dimension2d < s32 >( 640, 480 ), 16, false, false, false, 0 ); i sam błąd: C:\Users\Uniwersytet Medyczny\Desktop\piotrek moje\Nowy\main.cpp||In function 'int main(int, char**)':| C:\Users\Uniwersytet Medyczny\Desktop\piotrek moje\Nowy\main.cpp|70|error: invalid initialization of reference of type 'const irr::core::dimension2d<unsigned int>&' from expression of type 'irr::core::dimension2d<int>'| C:\CodeBlocks\irrlicht-1.8\include\irrlicht.h|324|error: in passing argument 2 of 'irr::IrrlichtDevice* irr::createDevice(irr::video::E_DRIVER_TYPE, const irr::core::dimension2d<unsigned int>&, irr::u32, bool, bool, bool, irr::IEventReceiver*)'| ||=== Build finished: 2 errors, 0 warnings ===| oraz 324 linijka: extern "C" IRRLICHT_API IrrlichtDevice * IRRCALLCONV createDevice( |
|
megatron |
» 2013-03-04 08:41:42 zamień s32 na u32 |
|
Gabes |
» 2013-03-04 13:08:13 Od wersji 1.6(chyba) rozmiar ekranu podawany za pomocą zmiennych u32. Prawidłowo: IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, dimension2d < u32 >( 800, 600 ), 16, false, false, false, 0 ); dimension2d to klasa vector2d, parametry( u32 Width, u32 Height) Irrliht posiada zdefiniowane własne typy danych: unsigned char u8; signed char s8; char c8; unsigned short u16; signed short s16; unsigned int u32; signed int s32; unsigned long int u64; unsigned long long u64; long int s64; long long s64; float f32; double f64; bool bool W systemie windows dla MinGW najlepiej ekran tworzyć w OpenGL - EDT_OPENGL W dystrybucji irrlicht dla MinGW nie ma obsługi D3D8, D3D9.(możliwe po własnoręcznej kompilacji plików źródłowych, należy dokonać kilku zmian w kodzie) typy edycji obsługiwanych przez irrlicht. EDT_NULL - bez wizualizacji EDT_SOFTWARE - sprzętowa renderowanie programowe EDT_BURNINGSVIDEO EDT_DIRECT3D8 - sprzętowa akceleracja 2D,3D.(tylko windows) EDT_DIRECT3D9 - sprzętowa akceleracja 2D,3D.(tylko windows) EDT_OPENGL - sprzętowa akceleracja 2D,3D. (większość systemów) EDT_COUNT |
|
m4tx |
» 2013-03-04 15:28:53 |
|
1 2 3 4 « 5 » 6 7 8 9 |