Gabes |
» 2013-03-04 15:45:33 Miałem to w głowie a napisałem co innego. Renderowanie programowe.(jedno z najwolniejszych,nie korzystające z możliwości karty graficznej. EDT_SOFTWARE The Irrlicht Engine Software renderer. |
|
megatron |
» 2013-03-04 15:52:42 a co do tematu; to działa ci czy nie??? |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-04 15:57:17 Dobra ładnie się kompiluje, ale dalej nie działa- brak odpowiedzi. Może to pomoże - wygląd folderu:
Nowy: bin: -relase-->Nowy.exe i Irrlicht.dll -debug-->pusty obj: -relase-->main.o -debug-->main.o gra.cpp main.cpp Nowy (project file) Nowy.depend Nowy.layout
|
|
megatron |
» 2013-03-04 16:06:57 a sprawdź ten kod: #include <irrlicht.h>
using namespace irr; using namespace core; using namespace scene; using namespace video; using namespace io; using namespace gui;
int main( int argc, char ** argv ) { IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_SOFTWARE, dimension2d < u32 >( 800, 600 ), 32, false, false, false, 0 ); device->setWindowCaption( L"test" ); IVideoDriver * driver = device->getVideoDriver(); ISceneManager * smgr = device->getSceneManager(); IGUIEnvironment * guienv = device->getGUIEnvironment(); smgr->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) ); while( device->run() ) { driver->beginScene( true, true, SColor( 0, 200, 200, 200 ) ); smgr->drawAll(); guienv->drawAll(); driver->endScene(); } device->drop(); return 0; }
|
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-04 16:17:05 nie jestem pewien czy kompiluje kod, gdyż pisze "nothing to be done". Ale jeśli kompiluje to nie działa... |
|
megatron |
» 2013-03-04 16:28:40 to oznacza że nie może czegoś zrobić
#@#EDIT#@#
a spróbuj jeszcze zamienić tam gdzie masz EDT_SOFTWARE na EDT_NULL |
|
MrPoxipol |
» 2013-03-04 16:44:04 @megatron Mylisz się. Tu chodzi o to, że "nic do zrobienia", czyli np. kod się nie zmienił. ;) |
|
klonyyy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-04 16:57:04 Nic niestety to nie dało. |
|
1 2 3 4 5 « 6 » 7 8 9 |