Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

plik .obj i kolejność jego vertexów

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-03 17:41
Autor Wiadomość
Navvroth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
plik .obj i kolejność jego vertexów
» 2013-03-03 17:27:56
Witam mam pytanie zwiazane z plikami .obj gdyż chciałbym zacząć loader ale nie mam pojęcia i nie wiem w jakiej kolejności na jakiej zasadzie te vertexy się łączy gdyż przekopiowałem wartości z obj do opengl i wyszła sieczka ;s czytałem http://en.wikipedia.org/wiki/Wavefront_.obj_file i za dużo mi to nie dało może ktoś się orientuje i może mi powiedzieć ?
P-77576
m4tx
» 2013-03-03 17:33:36
Verteksy (v) numerujesz sobie w tablicy po kolei tak, jak są w pliku, a potem tworzysz Face'y (f) z tych verteksów. Te liczby obok f to są właśnie indeksy verteksów, które należą do danego trójkąta. Dodatkowo dochodzą jeszcze normalne oraz koordynaty tekstur - powinieneś dać sobie radę już z doczytaniem informacji na temat ich na wikipedii, lub znaleźć jakiś tutorial w Googlach :)
P-77577
Navvroth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-03 17:41:50
ok dzięki za szybką odpowiedz wszystko jasne
P-77578
« 1 »
  Strona 1 z 1