Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Obliczanie tablicy obiektów na mapie kafelkowej

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-06 17:15
Autor Wiadomość
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Obliczanie tablicy obiektów na mapie kafelkowej
» 2013-03-05 21:36:33
Witam!
Chciałbym się was zapytać jak rozwiązać taki problem.
Otóż mam tablice sprite.Jej obiekty rysuje  na mapie kafelkowej a pozycje obliczam
( aktualna pozycja myszy / szerokosc kafla ) + przesun
.
Pojawia się taki problem jak scroluje mape przemieszcza się tylko ten aktualny sprite.
Jak można by zrobić aby przesuneły się wszystkie Sprite nie tylko aktualny .


C/C++
int x = sterowanie.GetMouseX() / 20 + przesunX, y = sterowanie.GetMouseY() / 20; //przesuwam tylko lewo-prawo

pole[ i ].SetPosition( x * s2, y * w2 );
if( sterowanie.IsMouseButtonDown( Mouse::Left ) )
{
   
    if( zegar.GetElapsedTime() >= 0.3 )
    {
       
        i++;
        zegar.Reset();
    }
   
   
   
}
P-77771
DarkYoung
» 2013-03-06 11:04:34
Jak "scrollujesz" mapę?

Na oko zgaduję, że to może rozwiązać Twój problem:

http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1View.php
P-77792
RazzorFlame
» 2013-03-06 16:57:52
@autor Robisz sobie z nas jaja? Po kiego uczysz się SFML jeśli brak ci wiedzy/praktyki w samym C++. Pętle...
P-77810
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-06 17:15:19
SFMl to tylko narzędzie pisząc grę o wiele łatwiej jest mi się nauczyć C++ niż bym pisał tylko jakieś psełdo kody.

Mape scrolluje w taki sposób ,że do pozycji kafla dodaje wartość np 1 jak chce przesnąc w prawo lub -1 gdy chce przesunać w lewo.Co daje złudzenie przesunięcia .
P-77816
« 1 »
  Strona 1 z 1