[SFML]Obliczanie tablicy obiektów na mapie kafelkowej
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-06 17:15
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Obliczanie tablicy obiektów na mapie kafelkowej » 2013-03-05 21:36:33 Witam! Chciałbym się was zapytać jak rozwiązać taki problem. Otóż mam tablice sprite.Jej obiekty rysuje na mapie kafelkowej a pozycje obliczam ( aktualna pozycja myszy / szerokosc kafla ) + przesun . Pojawia się taki problem jak scroluje mape przemieszcza się tylko ten aktualny sprite. Jak można by zrobić aby przesuneły się wszystkie Sprite nie tylko aktualny . int x = sterowanie.GetMouseX() / 20 + przesunX, y = sterowanie.GetMouseY() / 20;
pole[ i ].SetPosition( x * s2, y * w2 ); if( sterowanie.IsMouseButtonDown( Mouse::Left ) ) { if( zegar.GetElapsedTime() >= 0.3 ) { i++; zegar.Reset(); } }
|
|
DarkYoung |
» 2013-03-06 11:04:34 |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-06 16:57:52 @autor Robisz sobie z nas jaja? Po kiego uczysz się SFML jeśli brak ci wiedzy/praktyki w samym C++. Pętle... |
|
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-06 17:15:19 SFMl to tylko narzędzie pisząc grę o wiele łatwiej jest mi się nauczyć C++ niż bym pisał tylko jakieś psełdo kody.
Mape scrolluje w taki sposób ,że do pozycji kafla dodaje wartość np 1 jak chce przesnąc w prawo lub -1 gdy chce przesunać w lewo.Co daje złudzenie przesunięcia . |
|
« 1 » |