[SFML]Gui
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-17 10:25
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Gui » 2013-03-15 18:35:06 Cześć ! Ostatnio zaczełem pisać gui. Zalożenie miało być takie ,że gracz podnosi jakiś item i pojawia się on w okienku , następnie podnosi następny item i pojawia się w następnym okienku. i tak dalej.Za wzór wziełem takie gui jak jest w grze minecraft jak kojażycie.Uporałem się z problem ale kod zajmuje jakieś 500 linijek kodu dla 5 przedmiotów oraz 9 pól do zapełnienia. Chciałbym się was spytać jak wy podobny problem rozwiazalibyście ? |
|
mactec |
» 2013-03-15 18:56:59 @DanielSC Trochę Cię nie rozumiem ale ja np. W RPG'u którego piszę zrobiłem klasę itemów. Mam tam texturki do wszystkich itemów, ich typ, siłę i klasę postaci dla której są. Tą klasę mam zainicjowaną w klasie ekwipunek w której mam zainicjowane okna(skrzynia, twoje eq). A same itemy trzymam w 2-wymiarowych tablicach w których są identyfikatory do poszczególnych itemów. http://screenshooter.net/1908790/yueehro |
|
SeaMonster131 |
» 2013-03-15 20:37:16 Pętle, vector i jedziemy.. Wtedy nie będziesz miał narzuconej granicy ilości przedmiotów/pól. |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-15 21:03:04 A co do Itemów. Nie mam pomysłu jak to można zrobić. HMM myślałem czy zrobić np. bool Item::inInventory() ... int Item::GetPlayerInventoryId() ... bool Item::isInContrainer() ... int Item::GetContrainerId();
Troche dziwne. Dajcie jakiś przykład jak by to mogło wyglądać ;p |
|
waxx |
» 2013-03-16 22:01:37 klase itema oddziel od ekwipunku |
|
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-17 10:25:44 Dzięki za pomoc kod z 500 linijek zmniejszył się zaledwie do 60 dzięki :D |
|
« 1 » |