Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Gui

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-17 10:25
Autor Wiadomość
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Gui
» 2013-03-15 18:35:06
Cześć !
Ostatnio zaczełem pisać gui. Zalożenie miało być takie ,że gracz podnosi jakiś item i pojawia się on  w okienku , następnie podnosi następny item i pojawia się w następnym okienku.
i tak dalej.Za wzór wziełem takie gui jak jest w grze minecraft jak kojażycie.Uporałem się z problem ale kod zajmuje jakieś 500 linijek kodu dla 5 przedmiotów oraz
9 pól do zapełnienia. Chciałbym się was spytać jak wy podobny problem rozwiazalibyście ?
P-78444
mactec
» 2013-03-15 18:56:59
@DanielSC
Trochę Cię nie rozumiem ale ja np. W RPG'u którego piszę zrobiłem klasę itemów. Mam tam texturki do wszystkich itemów, ich typ, siłę i klasę postaci dla której są. Tą klasę mam zainicjowaną w klasie ekwipunek w której mam zainicjowane okna(skrzynia, twoje eq). A same itemy trzymam w 2-wymiarowych tablicach w których są identyfikatory do poszczególnych itemów.
http://screenshooter.net/1908790/yueehro
P-78445
SeaMonster131
» 2013-03-15 20:37:16
Pętle, vector i jedziemy.. Wtedy nie będziesz miał narzuconej granicy ilości przedmiotów/pól.
P-78473
RazzorFlame
» 2013-03-15 21:03:04
A co do Itemów. Nie mam pomysłu jak to można zrobić. HMM myślałem czy zrobić np.
C/C++
bool Item::inInventory()
...
int Item::GetPlayerInventoryId()
...
bool Item::isInContrainer()
...
int Item::GetContrainerId();
Troche dziwne. Dajcie jakiś przykład jak by to mogło wyglądać ;p
P-78476
waxx
» 2013-03-16 22:01:37
klase itema oddziel od ekwipunku
P-78583
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-17 10:25:44
Dzięki za pomoc kod z 500 linijek zmniejszył się zaledwie do 60 dzięki :D
P-78614
« 1 »
  Strona 1 z 1