Wyliczanie czasu w grze.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-19 21:50
kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wyliczanie czasu w grze. » 2013-03-19 20:23:45 Siema, Tworzę "grę" , w której muszę uciekać kwadratem przed kulką. Użytkownik ma tylko minutę gry. Potem są liczone wyniki. Za każdą sekundę bez dotknięcia kwadratu przez piłkę dodawane są punkty. Problem jest w tym, że nie wiem jak wyliczyć tą minutę gry. Jaką funkcją. Gra działa cały czas zanim ją wyłączę, a chciałbym żeby chodziła tylko minutę. Pomożecie? Odeślecie do jakiegoś kursu? |
|
megatron |
» 2013-03-19 20:29:38 "ctime" albo "pętla for" |
|
pekfos |
» 2013-03-19 20:42:51 Samą pętlą tego nie zrobi ;) funkcja time() lub clock() z ctime. |
|
kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-19 20:42:53 Jak się używa ten time()??
|
|
mactec |
» 2013-03-19 20:46:04 Jak z użyciem pętli for ? |
Czy użyjesz w swojej grze fora czy innej pętli ma takie znaczenie jak cout czy printf. |
|
pekfos |
» 2013-03-19 20:59:13 |
|
mactec |
» 2013-03-19 21:50:35 Cout czy printf do zupełnie inny kaliber ;) |
Ale służy do tego samego. |
|
« 1 » |