Wyliczanie czasu w grze.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-19 21:50
| kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika | Wyliczanie czasu w grze. » 2013-03-19 20:23:45 Siema,Tworzę "grę" , w której muszę uciekać kwadratem przed kulką. Użytkownik ma tylko minutę gry. Potem są liczone wyniki. Za każdą sekundę bez dotknięcia kwadratu przez piłkę dodawane są punkty. Problem jest w tym, że nie wiem jak wyliczyć tą minutę gry. Jaką funkcją. Gra działa cały czas zanim ją wyłączę, a chciałbym żeby chodziła tylko minutę. Pomożecie? Odeślecie do jakiegoś kursu?
 | 
|  | 
| megatron | » 2013-03-19 20:29:38 "ctime" albo "pętla for" | 
|  | 
| pekfos | » 2013-03-19 20:42:51 Samą pętlą tego nie zrobi ;)funkcja time() lub clock() z ctime.
 | 
|  | 
| kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-03-19 20:42:53 Jak się używa ten time()??
 | 
|  | 
| mactec | » 2013-03-19 20:46:04 | Jak z użyciem pętli for ? | 
 Czy użyjesz w swojej grze fora czy innej pętli ma takie znaczenie jak cout czy printf. | 
|  | 
| pekfos | » 2013-03-19 20:59:13 | 
|  | 
| mactec | » 2013-03-19 21:50:35 | Cout czy printf do zupełnie inny kaliber ;) | 
 Ale służy do tego samego. | 
|  | 
| « 1 » |