[C++] Antywirus wykrywa wirusa w pisanej grze
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-02 12:25
Flighter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Antywirus wykrywa wirusa w pisanej grze » 2013-03-22 19:30:06 Witam!
Niedawno zaczełem pisać w SDL. Chciałem odpalić swoją gre ,ale antywirus wykrył wirus i zablokował grę. Czy ona może być zakarzona?
Tu jest kod:
#include <SDL.h> SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Surface * kula1 = NULL; SDL_Event zdarzenie; SDL_Rect kula1Destination; Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL ); int x; int y; bool wyjscie = false; int main( int argc, char * args[] ) { ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); kula1 = SDL_LoadBMP( "kursor.bmp" ); while( !wyjscie ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { wyjscie = true; } } if( keystate[ SDLK_RIGHT ] ) { x++; } kula1Destination.x = x; SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination ); SDL_Flip( ekran ); if( keystate[ SDLK_LEFT ] ) { x--; } kula1Destination.x = x; SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination ); SDL_Flip( ekran ); if( keystate[ SDLK_DOWN ] ) { y++; } kula1Destination.y = y; SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination ); SDL_Flip( ekran ); if( keystate[ SDLK_UP ] ) { y--; } kula1Destination.y = y; SDL_BlitSurface( kula1, NULL, ekran, & kula1Destination ); SDL_Flip( ekran ); } SDL_FreeSurface( kula1 ); SDL_Quit(); return 0; }
|
|
jsc |
» 2013-03-22 20:02:57 Rzekomo nieświadomie napisałeś wirusa? Nie, to niemożliwe. |
|
Flighter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-22 20:04:13 Niewiem. Avast ciągle wypisuje że plik jest zakarzony. |
|
unkn0wn |
» 2013-03-22 21:07:45 dobrze że avast sam w sobie nie odnajduje zakażonych plików |
|
Chlorek |
» 2013-03-22 21:13:12 Kolejny dowód na to, że Avast jest na prawdę kiepskim oprogramowaniem antywirusowym. Kiedyś zainstalowałem go, myślałem że nie jest tak zły jak mówią, pierwszy lepszy wirus z neta unieszkodliwił go do tego stopnia, że nawet reinstalacja nie pomogła. Do tego właśnie częste fałszywe alarmy, a gdy na prawdę gdzieś siedzi jakiś niepożądany program to nic nie wykrywa... |
|
Forczek |
» 2013-03-28 21:13:19 Dodaj plik do zaufanych i będzie dobrze ^^ sam mam avasta i nie narzekam. Aż taki zły nie jest. |
|
mactec |
» 2013-03-28 23:05:16 Ja Ci radzę po prostu wyłączyć antywira, a włączać go odświętnie(np. co miesiąc) i wtedy skanować komputer. |
|
DejaVu |
» 2013-03-29 00:07:09 @mactec: radzę nie pisać głupich postów jak nie masz nic mądrego do powiedzenia. Używany przez niego antywirus wykryje każdą pisaną grę jako potencjalne zagrożenie, ponieważ gry używają bezpośredniego dostępu do klawiatury i póki aplikacja nie zostanie oznaczona przez firmę X jako zaufana to taki status będzie ona wykrywana jako potencjalne zagrożenie (choć w praktyce nim prawie zawsze nie jest). |
|
« 1 » 2 |