[SFML 2.0] Ustawianie ikony programu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-02 20:52
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Ustawianie ikony programu » 2013-04-02 20:15:59 Funkcja wygląda tak okno.setIcon(int, int, Uint8) Mam problem Uint8. Przez ten argument trzeba jakoś przesłać obrazek. Nie wiem jak go wczytać do tego typu, w Google też nic ciekawego nie ma.
|
|
pekfos |
» 2013-04-02 20:20:12 |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-02 20:32:26 Przecież byłem w dokumentacji. trzeba coś wpisać w ten prostokąt..
|
Przez ten argument trzeba jakoś przesłać obrazek. Nie wiem jak go wczytać do tego typu
|
|
|
pekfos |
» 2013-04-02 20:37:03 |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-02 20:52:15 Już działa, dzięki. |
|
« 1 » |