Allegro 5 budowa gier
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-12 22:16
SeaMonster131 |
» 2013-04-10 17:20:24 Może ładujesz każdy obrazek pocisku w pętli itp? Nie powinno zamulać nic. |
|
hincu |
» 2013-04-10 18:52:58 grafiki wczytuj po za petla na poczatku programu i zrob sobie petle stalokrokowa ^^ |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-11 14:45:47 czy ktoś zna jakieś strony albo może mniej więcej wyjaśnić poruszanie obiektami na ekranie ?? |
|
pekfos |
» 2013-04-11 15:22:46 czy ktoś zna jakieś strony albo może mniej więcej wyjaśnić poruszanie obiektami na ekranie ?? |
A co tu jest do wyjaśniania? Wyświetlasz obiekt w miejscu (x, y) i modyfikujesz x i y. Jeśli na to nie wpadłeś, to polecam powtórzyć podstawy. Nie ma kursów do wszystkiego, więc trzeba włączyć czasem myślenie i użyć swojej wiedzy. |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-11 15:40:18 chodzi mi o coś takiego np mam sobie 100 obiektów(robaków do zestrzelenia ) Mam obiekty vector <robak> robaki.Jak zrobić żeby się przemieszczały.Wiem ze trzeba zrobić funkcję tylko właśnie mam problem ze stworzeniem takiej funkcji ;/ |
|
pekfos |
» 2013-04-11 15:43:25 for( dla; kazdego; robaka ) { przemiesc; } |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-11 15:45:52 no dobra nie zrozumieliśmy się :) nieważne pokombinuje jeszcze . |
|
RazzorFlame |
» 2013-04-11 17:38:25 Jeśli tego nie rozumiesz to znaczy że nie jesteś jeszcze gotowy. Ja ci napisze troche dokładniej: class KlasaRobaka { public: int x, y; void Logika() { char direction =( rand() % 4 ) + 0; if( direction == 0 ) x++; else if( direction == 1 ) y++; else if( direction == 2 ) x--; else if( direction == 3 ) y--; } void Wyswietl(); };
vector < KlasaRobaka > robaczki;
for( int i = 0; i < robaczki.size(); i++ ) { robaczki[ i ].Logika(); robaczki[ i ].Wyswietl(); }
|
|
1 2 3 « 4 » 5 |