przenoszenie gier na inne komputery
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-09 15:10
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
przenoszenie gier na inne komputery » 2013-04-08 15:37:56 Mam problem z uruchomieniem programu (na innym komputerze) napisanego w Microsoft Visual C++ 2010 z wykorzystaniem Allegro 5.0.8. Problem tkwi w dołączeniu potrzebnych bibliotek i np. pliku z czcionką. Aby plik .exe z katalogu Debug się uruchomił muszę tam najpierw przekopiować ową bibliotekę (allegro-5.0.5-monolith-md-debug) i czcionkę, a wolę, żeby to wszystko było już w pliku wykonywalnym. |
|
SeaMonster131 |
» 2013-04-08 15:39:13 Co do plików *.dll możesz kompilować statycznie. Co do czcionek i innych zasobów typu grafika, raczej musisz je zostawić lub napisać własny format. |
|
Mrovqa |
» 2013-04-08 19:45:28 Można też te pliki dołączyć do zasobów aplikacji (wrzucić do egzeka), ale ja się pytam - po co Ci gra w jednym pliku? Większej gry nie zapakujesz do jednego pliku wykonywalnego. Po prostu stwórz sobie katalog z grą i innymi potrzebnymi zasobami i je spakuj do jakiegoś archiwum. |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-09 14:23:49 mam katalog ze sprite'mi. Dołączam obrazki dźwięk itp czytałem na jakimś forum ze wystarczy zamiast debug dać realase to prawda ? chodzi mi to żebym nie musiał kopiować za każdym razem bibliotek tylko żeby były zawarte w aplikacji |
|
DejaVu |
» 2013-08-09 15:10:26 Dołączam obrazki dźwięk itp czytałem na jakimś forum ze wystarczy zamiast debug dać realase to prawda ?
|
Jeżeli nie chcesz mieć plików *.dll obok swojej aplikacji to należy skompilować projekt statycznie (włącznie z bibliotekami). |
|
« 1 » |