Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kolizje

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-15 17:01
Autor Wiadomość
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kolizje
» 2013-04-13 16:25:24
Siema wszystkim. W moich dotychczasowych grach, wykorzystywałem kolizje na zasadzie, jak dwie bitmapy się stykają. Moje pierwsze pytanie jest następujące. Jak wykonać kolizje dla koła, trójkąta itp. figur geometrycznych 2D. Pisanie w ifach było by syzyfową pracą. A sam nie mam pomysłu jak napisać taką kolizje. A drugie, to jak zrobić kolizje z nierównym podłożem. Na przykład statek unosi się na falach, samochód jadący bo nierównym podłożu. Korzystam z biblioteki allegro 5.
P-80508
pekfos
» 2013-04-13 16:32:37
Kolizje per-pixel piksel, na przykład.
P-80509
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-13 17:15:20
Nie rozumiem
P-80510
hincu
» 2013-04-13 20:15:23
to wygogluj sobie, uzyj mozgu
P-80521
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-13 21:52:20
Przeczytałem coś o metodzie pobierania kolorów  z pikseli czy jakoś tak. Tylko na czym to dokładnie polega bo nie zrozumiałem.
P-80532
pekfos
» 2013-04-13 22:17:00
Przeczytałem coś o metodzie pobierania kolorów  z pikseli czy jakoś tak. Tylko na czym to dokładnie polega bo nie zrozumiałem.
A czytałeś coś poza jednym zdaniem z jednego wyniku w googlach?
[Allegro] Kolizje per pixel
[SFML] Kolizja per pixel
itd..
P-80533
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-15 17:01:29
Dzięki poczytam jeszcze o tym.
P-80594
« 1 »
  Strona 1 z 1