Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

struktura katalogu gry pod linuxem

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-19 20:59
Autor Wiadomość
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
struktura katalogu gry pod linuxem
» 2013-04-19 20:40:39
Cześć
Piszę grę na linuxie (ubuntu ) i kiedy skompilowałem ja na windowsie wystarczyło dodać pliki .dll, żeby móc ją wysłać spakowaną koledze, szukając w internecie znalazłem
coś o plikach .so. Teraz mam pytanie:
Czy gdybym chciał wysłać kumplowi grę na linuxa, to struktura katalogu głównego wyglądałaby jakoś tak:
-exek
-media (obrazki, czcionki i.t.d.)
-katalog o nazwie lib zawierający pliki .so SFML
-katalog include zawierający headery
???

Ostatnie dwa z paczki z SFML

Bardzo proszę o odpowiedź, czy robię to dobrze
P-80840
Mrovqa
» 2013-04-19 20:53:25
Exek to format pliku wykonywalnego Windowsa - pod Linuxa musisz osobno skompilować grę. Prócz tego nic się nie zmienia - tylko tyle, że gra to nie .exe i że zamiast .dll masz .so. Katalog z include'ami przy skompilowanej grze jest zbędny.
P-80842
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-19 20:59:45
dzięki wielkie
faktycznie zapomniałem o tym exeku (windowsowe przyzwyczajenie ;) )
Temat zamykam
P-80843
« 1 »
  Strona 1 z 1