struktura katalogu gry pod linuxem
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-19 20:59
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
struktura katalogu gry pod linuxem » 2013-04-19 20:40:39 Cześć Piszę grę na linuxie (ubuntu ) i kiedy skompilowałem ja na windowsie wystarczyło dodać pliki .dll, żeby móc ją wysłać spakowaną koledze, szukając w internecie znalazłem coś o plikach .so. Teraz mam pytanie: Czy gdybym chciał wysłać kumplowi grę na linuxa, to struktura katalogu głównego wyglądałaby jakoś tak: -exek -media (obrazki, czcionki i.t.d.) -katalog o nazwie lib zawierający pliki .so SFML -katalog include zawierający headery ???
Ostatnie dwa z paczki z SFML
Bardzo proszę o odpowiedź, czy robię to dobrze |
|
Mrovqa |
» 2013-04-19 20:53:25 Exek to format pliku wykonywalnego Windowsa - pod Linuxa musisz osobno skompilować grę. Prócz tego nic się nie zmienia - tylko tyle, że gra to nie .exe i że zamiast .dll masz .so. Katalog z include'ami przy skompilowanej grze jest zbędny. |
|
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-19 20:59:45 dzięki wielkie faktycznie zapomniałem o tym exeku (windowsowe przyzwyczajenie ;) ) Temat zamykam |
|
« 1 » |