Silnik do grafiki 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-27 20:15
Brezniew Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Silnik do grafiki 3D » 2013-04-23 22:05:54 Witam!!! Jak w temacie zamierzam napisać silnik do obsługi modeli wykonanych w programie Autodesk 3ds Max, ale nie wiem od czego zacząć. Konkretnie ma być to silnik do gry, chciałem też stworzyć własny format plików 3d. Taki silnik musiał by odpowiednio generować modela a następnie nakładać na nie textury na chwilę obecną ma on za zadanie jedynie otwierać pojedyncze modele i wyświetlać je w oknie. Potem kod umieściłbym w bibliotece którą dołączył bym do gry. |
|
DejaVu |
» 2013-04-23 23:28:27 |
|
Brezniew Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-24 15:46:46 |
|
Mrovqa |
» 2013-04-24 19:28:49 A dałoby tak go napisać by był on platformowy, najlepiej na Windowsa i Linuxa |
Chyba wieloplatformowy chciałeś powiedzieć. Czy da się? Da się. Na Linuxa, Windowsa i każdy inny system aplikacje kompilujesz osobno. Jeżeli nie chcesz korzystać na każdym systemie z innego rendera, to najlepiej użyj jakiejś cross-platformowej biblioteki, jak np. OpenGL. |
|
DejaVu |
» 2013-04-24 23:51:07 Dzięki od razu zacznę pisać, mam już małą grupę do projektu. Jak skończę to da znać.
|
:) na to stwierdzenie można się tylko uśmiechnąć :) A dałoby tak go napisać by był on platformowy, najlepiej na Windowsa i Linuxa
|
A to już brzmi jak ponury żart w kontekście poruszonego problemu... |
|
Bajt |
» 2013-04-25 08:31:16 Możesz użyć również profesjonalnego, lecz dosyć prostego silnika graficznego Unity 3D. Importowanie modeli z np. 3ds Max jest tam banalnie proste. |
|
MrPoxipol |
» 2013-04-25 10:11:07 Od kiedy można używać Unity 3D wraz z C++(oprócz pisania pluginów)?
/edit: Pewnie chodziło Ci o C# ;)(Ale w końcu to dział C, C++ ;p) |
|
SeaMonster131 |
» 2013-04-25 10:15:00 Jak pamiętam, mechanikę gry w Unity można pisać w C# lub w JavaScript, bądź w C++, ale już w wersji Pro. |
|
« 1 » 2 3 |