Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Silnik do grafiki 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-27 20:15
Autor Wiadomość
pekfos
» 2013-04-26 17:27:48
Pewnie w Google.. Jakich plików?
P-81207
Brezniew
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-26 17:34:29
Blender nie obsługuje może formatu FBX.
@up Formatów do blendera.
P-81208
MrPoxipol
» 2013-04-26 21:03:24
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.4/Py/Scripts /Import/FBX
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts /Import-Export/Autodesk_FBX

Pytania zakańcza się pytajnikiem(?) :P

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
 :)
P-81237
Brezniew
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-27 20:15:09
No to się przyda. :D

@edit

Piszę właśnie zbiór funkcji matematycznych mam taką klasę:

C/C++
class Vector
{
public:
    float x, y, z;
   
    Vector() { x = 0; y = 0; z = 0; }
    Vector( float ax, float ay, float az ) { x = ax; y = ay; z = az; }
    Vector( const Vector & v ) { x = v.x; y = v.y; z = v.z; }
   
    void operator =( const Vector & v ) { x = v.x; y = v.y; z = v.z; }
    void operator =( const float m ) { x = m; y = m; z = m; }
    Vector operator +( const Vector & v ) { return Vector( x + v.x, y + v.y, z + v.z ); }
    Vector operator -( const Vector & v ) { return Vector( x - v.x, y - v.y, z - v.z ); }
    Vector operator *( const Vector & v ) { return Vector( y * v.z - z * v.y, z * v.x - x * v.z, x * v.y - y * v.x ); }
    float operator %( const Vector & v ) { return x * v.x + y * v.y + z * v.z; }
    bool operator ^( const Vector & v ) { return * this % v == 0; }
    bool operator ||( const Vector & v ) { return * this * v == Vector( 0, 0, 0 ); }
    bool operator ==( const Vector & v ) { return x == v.x && y == v.y && z == v.z; }
    void operator +=( const Vector & v ) { x += v.x; y += v.y; z += v.z; }
    void operator -=( const Vector & v ) { x -= v.x; y -= v.y; z -= v.z; }
    void operator +=( const float m ) { x += m; y += m; z += m; }
    void operator -=( const float m ) { x -= m; y -= m; z -= m; }
    void operator *=( const float m ) { x *= m; y *= m; z *= m; }
    void operator /=( const float m ) { x /= m; y /= m; z /= m; }
    Vector operator +( const float m ) { return Vector( x + m, y + m, z + m ); }
    Vector operator -( const float m ) { return Vector( x - m, y - m, z - m ); }
    Vector operator *( const float m ) { return Vector( x * m, y * m, z * m ); }
    Vector operator /( const float m ) { return Vector( x / m, y / m, z / m ); }
    Vector operator !() { return Vector( - x, - y, - z ); }
   
    float Length();
    void Normalize() { x = 1; y = 1; z = 1; }
    void Rotate( float angle, const Vector & p );
};

Mam na myśli metodę Rotate() jak ją napisać, obraca ona wektor o angle-stopni w oku wektora &p.
P-81302
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3