[OpenGL, SFML 1.6] Teksturowanie sześcianu - niewyraźne ściany
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-06 15:00
Elaine  | 
» 2013-06-06 14:59:01 | Ale bibliotekę OpenGL mamy z zamierzchłej epoki |  
 Jeśli naprawdę masz, to sobie zaktualizuj sterowniki do karty graficznej. | musi być tak jak pisze w 6 lekcji NeHe |  
 Tak musiało być w czasach, kiedy ten kurs powstał, czyli  pod koniec poprzedniego wieku. Obecnie mamy rok 2013, dużo się od tego czasu zmieniło. Chcesz teksturę o rozmiarach 273x2214 pikseli? Nie ma sprawy. | A po zatym karty nic tu do rzeczy nie mają. |  
 Mają, bo to właśnie karty graficzne zajmują się renderingiem. OpenGL to tylko zunifikowane API do rozmawiania z kartą (za pośrednictwem sterownika), jeśli karta czegoś nie obsługuje, to albo dostanie się błąd (źle), albo sterownik zajmie się emulacją po stronie CPU (też źle).  | 
 | 
wojownik266  | 
» 2013-06-06 15:00:03 Ok! Nie będę się już wypowiadał na ten temat... A jeśli kogoś obraziłem to bardzo przepraszam....  | 
 | 
| 1 « 2 »  |