[Box2D] Fizyka w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-05 11:30
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Box2D] Fizyka w grze » 2013-04-30 12:56:23 Potrzebuje porady co jak ustawić, żeby postać poruszała się podobnie do maria. Kombinuje już przy tym dość długo i nie mogę nic wykombinować. Będę wdzięczny za porady :) |
|
DejaVu |
» 2013-04-30 13:48:16 |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 15:19:41 no to chyba jakąś inną wersje tam mają. U mnie nie ma czegoś takiego jak ApplyImpulse |
|
MrPoxipol |
» 2013-04-30 15:41:46 No to jak masz starszą wersję to zaktualizuj? |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 18:11:19 No właśnie chodzi o to, że mam najnowszą :P |
|
maly |
» 2013-04-30 18:33:23 ApplyLinearImpulse |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-30 20:51:44 No nie mogę coś tego wszystkiego ustawić i nie działa jak powinno. Postać mi pływa a nie chodzi :/ i do tego strasznie powoli opada. |
|
Mrovqa |
» 2013-04-30 23:04:29 To jest fizyka. Jeżeli myślałeś, iż uda Ci się osiągnąć realistyczne efekty za pomocą silnika bez znajomości fizyki to jesteś w błędzie. Tu masz całkiem przyjemny tutorial: http://www.iforce2d.net/b2dtut/ - kilka przypadków praktycznych zostało omówionych. |
|
« 1 » 2 |