Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D] Fizyka w grze

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-05 11:30
Autor Wiadomość
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Box2D] Fizyka w grze
» 2013-04-30 12:56:23
Potrzebuje porady co jak ustawić, żeby postać poruszała się podobnie do maria. Kombinuje już przy tym dość długo i nie mogę nic wykombinować. Będę wdzięczny za porady :)
P-81579
DejaVu
» 2013-04-30 13:48:16
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
Ostatni post: http://box2d.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=8240
P-81582
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 15:19:41
no to chyba jakąś inną wersje tam mają. U mnie nie ma czegoś takiego jak ApplyImpulse
P-81592
MrPoxipol
» 2013-04-30 15:41:46
No to jak masz starszą wersję to zaktualizuj?
P-81606
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 18:11:19
No właśnie chodzi o to, że mam najnowszą :P
P-81616
maly
» 2013-04-30 18:33:23
ApplyLinearImpulse
P-81618
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 20:51:44
No nie mogę coś tego wszystkiego ustawić i nie działa jak powinno. Postać mi pływa a nie chodzi :/ i do tego strasznie powoli opada.
P-81629
Mrovqa
» 2013-04-30 23:04:29
To jest fizyka. Jeżeli myślałeś, iż uda Ci się osiągnąć realistyczne efekty za pomocą silnika bez znajomości fizyki to jesteś w błędzie. Tu masz całkiem przyjemny tutorial: http://www.iforce2d.net/b2dtut/ - kilka przypadków praktycznych zostało omówionych.
P-81660
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona