Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Ruch postaci

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-16 18:29
Autor Wiadomość
Apus
» 2013-04-30 15:32:54
Dokładnie to chodzi tutaj o to, że sf::Event pobiera eventy z systemu i efekt jest taki jak w edytorze tekstu: po wciśnięciu klawisza jest wysyłana jedna litera, a po chwili więcej, a sf::Keyboard sprawdza czy dany klawisz jest wciśnięty nie uzywając systemowych eventów.
P-81602
ShayQ
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-30 15:35:01
@pefkos Teraz sprite zapieprza, że go nie widać ;D Ale dobra dalej już myślę, że jakoś sobie poradzę, ewentualnie napiszę jeśli będzie problem. Dzięki
P-81603
Mrovqa
» 2013-04-30 23:01:53
Nie ograniczasz FPSów, a na jedną klatkę przesuwasz postać o 1 pixel.
window.setFramerateLimit( 60 );
 przed pętlą - o ile nazwę metody dobrze pamiętam.
P-81658
CodeMeister
» 2013-05-13 21:55:50
Dobrze, i możesz nawet do 30 ograniczyć, w każdym razie postać przesuwa się przez sekundę o
liczba_pixeli_do_przejścia * liczba_klate_na_sekundę
P-82895
Mrovqa
» 2013-05-15 16:59:04
@CodeMeister pomijając zbędny odkop to i tak się pomyliłeś - ten wzór co chciałeś napisać to:
liczba_pixeli_do_przejscia * liczba_sekund_na_klatke


@down chodzi mi o to, co napisał @pekfos - bo z tego się w grze korzysta; i myślałem, że o to też Ci chodzi, bo szczerze mówiąc nie widzę praktycznego zastosowania Twojego wzoru, no chyba że źle Cię zrozumiałem - dziwnie się wyraziłeś.
P-83006
CodeMeister
» 2013-05-16 18:21:29
ej doktorku, na co jest ten wzór?
P-83099
pekfos
» 2013-05-16 18:29:16
Nie wiadomo. Wzór, który Mrovqa chciał napisać to
predkosc * liczba_sekund_na_klatke
 co jest równe liczbie pikseli do przejścia w czasie jednej klatki (by zachować stałą prędkość, niezależnie od ilości klatek na sekundę).
P-83100
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2