[SFML 2.0] Ruch postaci
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-16 18:29
| Apus | » 2013-04-30 15:32:54 Dokładnie to chodzi tutaj o to, że sf::Event pobiera eventy z systemu i efekt jest taki jak w edytorze tekstu: po wciśnięciu klawisza jest wysyłana jedna litera, a po chwili więcej, a sf::Keyboard sprawdza czy dany klawisz jest wciśnięty nie uzywając systemowych eventów. | 
|  | 
| ShayQ Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 15:35:01 @pefkos Teraz sprite zapieprza, że go nie widać ;D Ale dobra dalej już myślę, że jakoś sobie poradzę, ewentualnie napiszę jeśli będzie problem. Dzięki | 
|  | 
| Mrovqa | » 2013-04-30 23:01:53 Nie ograniczasz FPSów, a na jedną klatkę przesuwasz postać o 1 pixel.  window.setFramerateLimit( 60 );  przed pętlą - o ile nazwę metody dobrze pamiętam. | 
|  | 
| CodeMeister | » 2013-05-13 21:55:50 Dobrze, i możesz nawet do 30 ograniczyć, w każdym razie postać przesuwa się przez sekundę o  liczba_pixeli_do_przejścia * liczba_klate_na_sekundę | 
|  | 
| Mrovqa | » 2013-05-15 16:59:04 @CodeMeister pomijając zbędny odkop to i tak się pomyliłeś - ten wzór co chciałeś napisać to:  liczba_pixeli_do_przejscia * liczba_sekund_na_klatke @down chodzi mi o to, co napisał @pekfos - bo z tego się w grze korzysta; i myślałem, że o to też Ci chodzi, bo szczerze mówiąc nie widzę praktycznego zastosowania Twojego wzoru, no chyba że źle Cię zrozumiałem - dziwnie się wyraziłeś. | 
|  | 
| CodeMeister | » 2013-05-16 18:21:29 ej doktorku, na co jest ten wzór? | 
|  | 
| pekfos | » 2013-05-16 18:29:16 Nie wiadomo. Wzór, który Mrovqa chciał napisać to  predkosc * liczba_sekund_na_klatke  co jest równe liczbie pikseli do przejścia w czasie jednej klatki (by zachować stałą prędkość, niezależnie od ilości klatek na sekundę). | 
|  | 
| 1 « 2 » |