| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | [OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur » 2013-04-30 21:37:26 Witam. Pobrałem gotowy Loadres plików bmp, do tekstur . Uruchamiam program... i błąd.. Siedze nad tym już 3 dzień i nie moge zrozumieć o co chodzi.. #include <windows.h>               #define GLUT_DISABLE_ATEXIT_HACK
 #include <gl/glut.h>
 #include <gl/glu.h>
 #include <gl/gl.h>
 #include <math.h>
 #include "imageloader.h"
 
 void BezruchMyszy( int mx, int my );
 void idle( int val );
 void pressKey( int key, int x, int y );
 void releaseKey( int key, int x, int y );
 void processNormalKeys( unsigned char key, int x, int y );
 void domek( float dl );
 void zorientujMnie( float ang, float angy );
 void ruchMyszki( int mx, int my );
 void BezruchMyszy( int mx, int my );
 void MyszWyszla( int stan );
 void Mysz( int klawisz, int stan, int mx, int my );
 void PlaskiRuch( int i );
 void Reshape( int w, int h );
 void renderScene( void );
 void createMenus();
 GLuint loadTexture( Image * image );
 void zaladujObrazy();
 
 int wys, szer;
 float kat = 0.0, katY = 0.0, deltakat = 0.0, deltakatY = 0.0, ratio;
 float x = 0.0, y = 0.75, z = 5.0;
 float lx = 0.0, ly = 0.0, lz = - 1.0;
 int deltaRuch = 0;
 int kolorT = 0, kolorZ = 0, ksztaltF = 0;
 
 GLuint _textureId, _textureId2, _textureId3;
 
 GLuint loadTexture( Image * image )
 {
 GLuint textureId;
 glGenTextures( 1, & textureId );
 glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, textureId );
 
 glTexImage2D( GL_TEXTURE_2D,
 0,
 GL_RGB,
 image->width, image->height,
 0,
 GL_RGB,
 GL_UNSIGNED_BYTE,
 image->pixels );
 return textureId;
 }
 void idle( int val )
 {
 glutPostRedisplay();
 }
 void zaladujObrazy()
 {
 Image * image = loadBMP( "domek.bmp" );
 _textureId = loadTexture( image );
 delete image;
 
 }
 
Loader mam z : http://www.videotutorialsrock.com/opengl_tutorial/textures/text.php A taki mam błąd: Assertion failed (!input.fail() )|| (!"Could not find file") | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 21:41:49 I błąd Ci nic nie mówi? | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 21:44:52 Właśnie nie wiem o co w niej chodzi za bardzo..... pododawałem pliki zainckludowałem pliki od loadera.. I nie wiem....
 | 
|  | 
| Gabes | » 2013-04-30 22:02:20 Twoja bitmapa powinna mieć 24-bitową głębie kolorów. | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 22:06:23 Mam 24 oraz 8.  Nie działa... | 
|  | 
| SeaMonster131 | » 2013-04-30 22:06:55 Gdzie znajduje się plik graficzny, który wczytujesz? | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 22:07:40 Image * loadBMP( const char * filename ) {ifstream input;
 input.open( filename, ifstream::binary );
 assert( !input.fail() || !"Could not find file" );
 
 
@up, zgadnij ;> Pewnie nie tam gdzie powinien.  | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 22:08:11 Tam gdzie main.cpp w którym jest cały kod, w tym samym katalogu | 
|  | 
| « 1 »  2 3 4 |