[OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-02 12:51
| akwes | » 2013-04-30 22:14:58 @Menos, umiesz używać konsoli? To spróbuj poleceniami "cd ścieżka" dojść od miejsca gdzie masz folder z plikami źródłowymi i wpisz "dir /d" i pokaż na forum co to polecenie wypisało. 
 // Jest szansa, że Twój plik domek.bmp to tak naprawdę np. domek.bmp.xcf
 | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 22:30:52 Oto listing.. 
 
 
 Wolumin w stacji C nie ma etykiety.
 Numer seryjny woluminu: DC89-68A4
 
 
 2013-04-30  22:30    <DIR>          .
 2013-04-30  22:30    <DIR>          ..
 2013-04-30  13:54           481˙078 asd.bmp
 2013-04-30  13:49    <DIR>          bin
 2010-05-10  01:00            49˙206 dachowka.bmp
 2013-04-29  15:09    <DIR>          data
 2010-05-10  00:53           786˙486 dom.bmp
 2013-04-30  22:05           786˙486 domek.bmp
 2013-04-30  13:54             5˙059 imageloader.cpp
 2013-04-30  13:20             1˙792 imageloader.h
 2013-04-30  21:05             5˙269 imageloader2.cpp
 2013-04-30  21:05             1˙849 imageloader2.h
 2013-04-30  22:16            10˙073 main.cpp
 2013-04-30  13:49    <DIR>          obj
 2013-04-30  22:30                 0 plik.txt
 2010-05-10  01:14           786˙486 trawa.bmp
 2008-08-22  14:06           196˙662 vtr.bmp
 2013-04-29  16:27             1˙546 zadanie5.cbp
 2013-04-30  22:10             6˙745 zadanie5.depend
 2013-04-30  21:40               457 zadanie5.layout
 15 plik(˘w)          3˙119˙194 bajt˘w
 5 katalog(˘w)  14˙611˙763˙200 bajt˘w wolnych
 
 | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 22:45:16 Spróbuj wyczyścić i przekompilować cały projekt jeszcze raz. | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 22:51:08 3 dzień nad tym siedzie.... pousuwałem wszystkie pliki przekompilowane ( main.o i takie tam) i też nic... przeniosłem wszystko do nowego projtktu też nie działa. Dlatego napisałem tutaj po wykorzystaniu wszystkiego na co wpadłem sam | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 23:00:09 Zatem teraz mogę tylko strzelać:  Nie widzę w tym folderze pliku *.exe, może Twoje IDE trzyma go w innym katalogu i nie wiedzieć czemu włącza pliki *.h a nie włącza innych, spróbuj umieścić obrazek tam gdzie jest *.exe. Czy plik *.bmp ma poprawnie ustawione prawa? I czy nie jest wykorzystywany w tym czasie przez inną aplikację?  Ewentualnie edytuj funkcję  loadBMP( const char * filename )  tak aby móc jej przekazać pierwszy argument wywołania funkcji main (czyli zwykle argv[0] - co jest ścieżką do pliku *.exe) i spróbuj w tym miejscu wstawić plik *.bmp. | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 23:02:01 Używam CodeBlocka. Nic nie pomogło....  | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 23:04:33 A przykładowa bitmapa się ładuje czy też jej nie może znaleźć? | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 23:08:09 No właśnie sie nie ładuje.... dziwne........... | 
|  | 
| 1 « 2 »  3 4 |