[OpenGL, GLUT, C++] Ładowanie tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-02 12:51
| akwes | » 2013-04-30 23:14:16 Spróbuj wgrać plik *.bmp (do swojego własnego fstream) w funkcji main i sprawdź czy się wczytał. Może aseracja jest walnięta. | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 23:20:14 Chodyi Ci o cos takiego? ifstream input;input.open( "domek.bmp", ifstream::binary );
i to błędów juz nie rzuca | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 23:35:07 Samo z siebie rzucać błędów nie będzie. Musisz sprawdzić stan strumienia input.  | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 23:41:38 {ifstream input;
 input.open( "domek.bmp", ifstream::binary );
 if( input.fail() )
 {
 cout << "BLAD" << endl;
 }
 else {
 cout << "BRAK BLEDU"; }
WYPISUJE MI : BLADBLAD
 | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 23:49:33 Zmień swój main na  int main( int argc, char * argv[] ) {std::cout << argv[ 0 ];
 
I sprawdź czy wypisana ścieżka, jest taka jak dla obrazka. | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 23:52:39 Przecież to wypisuje ścieżke do .*exe ..... | 
|  | 
| akwes | » 2013-04-30 23:53:57 I ma wypisać ścieżkę do *.exe.Chodzi o to czy ścieżka przed nazwą.exe jest taka sama jak dla pliku *.bmp. Jeżeli nie, to wsadź tam ten plik, gdzie leży to *.exe.
 | 
|  | 
| Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-04-30 23:56:32 Dobra... nie działa i tak i tak. nie mam siły na to. Dzieki za cierpliwosć
 Dobrej nocy życzę;))
 | 
|  | 
| 1 2 « 3 »  4 |