Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Usuwanie postaci z vectora gdy warunek jest spełniony

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-04 17:25
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-04 12:41:09
Dodałem i--; zaraz po deleteunit(i); i przed coutem i nadal to samo.
P-81977
pekfos
» 2013-05-04 12:49:16
Jak zadajesz obrażenia? Jak wygląda funkcja getUnit()?
P-81978
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-04 12:54:08
Tak zadaje obrażenia (to tylko wstęp później dodam losowość obrażeń względem stałej dla różnych rodzajów jednostek):
C/C++
if( getUnit( i )->m_AttackDest != NULL )
{
    if( getUnit( i )->Colliding( getUnit( i )->m_AttackDest ) )
    {
        getUnit( i )->m_AttackDest->m_Hp -= 15;
        cout << "Zaatakowano wojownika. Zadano mu 15 obrazen. Jego HP wynosi: " << getUnit( i )->m_AttackDest->m_Hp << "/" << getUnit( i )->m_AttackDest->m_MaxHp << endl;
    }
}
A tak funkcja getUnit():
C/C++
WarUnit * Army::getUnit( int id )
{
    if( m_Units.size() == 0 || m_Units.size() <( unsigned ) id ) return NULL;
    else return & m_Units[ id ];
   
}


Edit:
Taa właśnie zobaczyłem coś odnośnie kółko i krzyżyk :D Wiedziałem że to zrobisz pekfos :D
P-81980
pekfos
» 2013-05-04 14:36:21
Wrzuć może gdzieś projekt do przetestowania.
P-81997
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-04 15:25:00
Edit: LINK NIE POTRZEBNY
P-82004
pekfos
» 2013-05-04 15:31:10
Miałem na myśli kod źródłowy.
P-82006
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-04 15:59:01
Aha ok zaraz podmienie linki.

Edit: podmieniłem
P-82011
pekfos
» 2013-05-04 16:46:43
Eh.
C/C++
for( int i2 = 0; i < armySize(); i++ )
P-82014
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona