Usuwanie postaci z vectora gdy warunek jest spełniony
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-04 17:25
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-04 12:41:09 Dodałem i--; zaraz po deleteunit(i); i przed coutem i nadal to samo. |
|
pekfos |
» 2013-05-04 12:49:16 Jak zadajesz obrażenia? Jak wygląda funkcja getUnit()? |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-04 12:54:08 Tak zadaje obrażenia (to tylko wstęp później dodam losowość obrażeń względem stałej dla różnych rodzajów jednostek): if( getUnit( i )->m_AttackDest != NULL ) { if( getUnit( i )->Colliding( getUnit( i )->m_AttackDest ) ) { getUnit( i )->m_AttackDest->m_Hp -= 15; cout << "Zaatakowano wojownika. Zadano mu 15 obrazen. Jego HP wynosi: " << getUnit( i )->m_AttackDest->m_Hp << "/" << getUnit( i )->m_AttackDest->m_MaxHp << endl; } }
A tak funkcja getUnit(): WarUnit * Army::getUnit( int id ) { if( m_Units.size() == 0 || m_Units.size() <( unsigned ) id ) return NULL; else return & m_Units[ id ]; }
Edit: Taa właśnie zobaczyłem coś odnośnie kółko i krzyżyk :D Wiedziałem że to zrobisz pekfos :D |
|
pekfos |
» 2013-05-04 14:36:21 Wrzuć może gdzieś projekt do przetestowania. |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-04 15:25:00 Edit: LINK NIE POTRZEBNY |
|
pekfos |
» 2013-05-04 15:31:10 Miałem na myśli kod źródłowy. |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-04 15:59:01 Aha ok zaraz podmienie linki.
Edit: podmieniłem |
|
pekfos |
» 2013-05-04 16:46:43 Eh. for( int i2 = 0; i < armySize(); i++ )
|
|
1 « 2 » 3 |