Destruktor i operator delete
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-04 22:42
Durian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Destruktor i operator delete » 2013-05-04 21:47:03 Mam sobie taką deklarację wskaźników: kafelek( * wsk[ 384 ] ); I teraz mam kod odpowiedzialny za kolizję między piłeczką a kafelkiem, gdy do niej dojdzie kafelek ma być usunięty z planszy: for( int i = 0; i < 384; i++ ) { if( pileczka.getGlobalBounds().intersects( wsk[ i ]->kafel.getGlobalBounds() ) ) { czas_pre.x = - czas_pre.x; delete[ i ] wsk; } }
Myślę, że lepiej by to było zrobić vector, ale niestety nie umiem się jeszcze nimi posługiwać. Moje pytanie brzmi: jak usunąć obiekt, na który wskazuje wskaźnik i czy aby zniknął on z planszy potrzebne są jakieś dodatkowe instrukcje w destruktorze? |
|
pekfos |
» 2013-05-04 22:18:14 Usuń element operatorem delete i wyzeruj wskaźnik. Do pętli dodaj sprawdzanie poprawności wskaźnika. |
|
Durian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-04 22:42:48 Ok dzięki!!! Poradziłem sobie ;) |
|
« 1 » |