[OpenGL 3.3] Potrzebne biblioteki
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-27 01:24
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL 3.3] Potrzebne biblioteki » 2013-05-13 15:02:08 Jakie biblioteki są potrzebne i skąd je pobrać aby zacząć zabawę w programowanie przy użyciu biblioteki OGL w wersji 3.3? Chodzi mi o wszystkie niezbędne biblioteki które muszę zainstalować tak abym potem ich nie musiał doinstalowywać...Będę się bardzo cieszył... |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-13 15:33:29 Jak na początek pobrałem freeGluta opengl 3.3 z tej strony: http://glew.sourceforge.net/ Co jeszcze muszę pobrać? |
|
pekfos |
» 2013-05-13 16:13:05 Zależy czego będziesz potrzebować, a to zależy od tego, co chcesz zrobić. Nie podałeś istotnych informacji, więc nie oczekuj odpowiedzi. Aktualnie to pytanie brzmi jak "zainstalowałem kompilator, jakie biblioteki muszę zainstalować, abym potem nie musiał ich doinstalowywać".. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-13 16:57:06 Sorry moja wina. Chodzi mi o pisanie gier 3d przy uzyciu OGL 3.3. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-13 19:27:40 Wykonałem wszystkie czynności z tej strony: http://codeincodeblock.blogspot.com/2013/05/setup-modern-opengl-3-and-4-with-glfw.html a następnie dodałem kilka opcji do linkera oprócz tych które tam były podane... A następnie skompilowałem przykładoowy program który o dziwo skąpilował się bezbłędnie. Czy wiadomości podane na tej stronie wystarczą do tworzenia gier czy oprócz nich muszę zainstalować jakieś inne dodatki (biblioteki) aby pisać gry 3D w OGL 3.3? |
|
SeaMonster131 |
» 2013-05-13 19:34:57 A co za problem w trakcie pisania dodać jakąś bibliotekę? |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-13 19:53:19 Dodać bibliotekę to żaden problem. Masz rację:) Ale wiesz jaką albo jakie biblioteki dodać? Bo ja niestety nie:( |
|
DejaVu |
» 2013-05-27 01:24:14 |
|
« 1 » |