Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Kilka obiektów o tej samej teksturze

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-17 16:50
Autor Wiadomość
Gucio3012
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Kilka obiektów o tej samej teksturze
» 2013-05-17 16:19:02
Witam. W C++ piszę od niedawna, teraz, gdy już poznałem podstawy zabrałem się za SFML. Robię grę, w której lata się statkiem na lewo i prawo i strzela do obiektów, na razie są to pudła. Właśnie jeśli chodzi o te pudła to mam co do nich pytanie. Czy da się zrobić tak, żebym nie musiał dla każdego pudła oddzielnie przypisywać tej samej tekstury i oddzielnie je wyświetlać( Aplikacja.draw( pudlo1 )...Aplikacja.draw( pudlo3 ) itd. ), czy da się to jakoś inaczej zrobić( próbowałem na pętlach, ale coś nie wychodziło ). Ewentualnie, jeśli przyda mi się tutaj jakaś dodatkowa wiedza o C++ to poprosiłbym linka, chętnie się douczę. :) Z góry dzięki.
P-83159
pekfos
» 2013-05-17 16:35:20
Trzymaj obiekty w kontenerze, np std::vector
» standard C++vector
P-83160
Gucio3012
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-17 16:50:02
Okej, dzięki, wiem już teraz, co mi pomoże w spełnieniu mych celów :D Gdzieś tu widziałem kurs o kontenerach.
P-83161
« 1 »
  Strona 1 z 1