[SFML 2.0] Kilka obiektów o tej samej teksturze
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-17 16:50
Gucio3012 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Kilka obiektów o tej samej teksturze » 2013-05-17 16:19:02 Witam. W C++ piszę od niedawna, teraz, gdy już poznałem podstawy zabrałem się za SFML. Robię grę, w której lata się statkiem na lewo i prawo i strzela do obiektów, na razie są to pudła. Właśnie jeśli chodzi o te pudła to mam co do nich pytanie. Czy da się zrobić tak, żebym nie musiał dla każdego pudła oddzielnie przypisywać tej samej tekstury i oddzielnie je wyświetlać( Aplikacja.draw( pudlo1 )...Aplikacja.draw( pudlo3 ) itd. ), czy da się to jakoś inaczej zrobić( próbowałem na pętlach, ale coś nie wychodziło ). Ewentualnie, jeśli przyda mi się tutaj jakaś dodatkowa wiedza o C++ to poprosiłbym linka, chętnie się douczę. :) Z góry dzięki. |
|
pekfos |
» 2013-05-17 16:35:20 Trzymaj obiekty w kontenerze, np std::vector vector |
|
Gucio3012 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-17 16:50:02 Okej, dzięki, wiem już teraz, co mi pomoże w spełnieniu mych celów :D Gdzieś tu widziałem kurs o kontenerach. |
|
« 1 » |