[C++] Zgadywanie wylosowanej liczby - jak ignorować podawanie liter?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-21 00:23
pekfos |
» 2013-05-20 17:11:57 Nie są symetryczne. good() zwraca prawdę, gdy żadna flaga błędu nie jest ustawiona, a fail() zwraca prawdę gdy jest ustawiona flaga failbit lub badbit. Oprócz tych dwóch flag jest jeszcze eofbit (ustawiany przy próbie odczytu ze strumienia, gdy nie ma już w nim żadnych danych) i tu właśnie jest różnica pomiędzy good() i !fail(). http://www.cplusplus.com/reference/ios/ios/clear/Tu jest tabelka z wartościami zwracanymi przez metody good(), fail(), itp w zależności od stanu strumienia. |
|
usmiech |
» 2013-05-21 00:23:02 Moim zdaniem to lepiej napisac program, ktory uniemozliwi uzytkownikowi wpisywanie 'glupot'... A jesli chodzi o uzywanie fail i good, to wole fail. Chyba wiaze sie to z logika, ale to dluzszy temat :) Pozdrawiam |
|
1 « 2 » |