Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Problem z sf::Time

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-20 21:26
Autor Wiadomość
Gucio3012
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Problem z sf::Time
» 2013-05-20 19:49:22
Witam ponownie dzisiaj :D. Mam problem, otóż po zrobieniu kontenera na pociski itp. itd. to po przytrzymaniu spacji mam ich spam, tzn wygląda to raczej jak laser niż pociski. Postanowiłem dać możliwość wystrzelenia pocisku co np. 1 sekundę ale coś nie wyszło. Tak jakby działa ale czasem się "zacina" po 1-4 strzałach nie mogę strzelić ponownie.
Więc warunek wystrzelenia pocisku:
C/C++
if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Space ) && szybkostrzelnosc.asSeconds() > 1 )
{
    pozycja_statku = statek.getPosition();
    pociski_obiekt.stworz_pocisk( pozycja_statku.x, pozycja_statku.y );
    shoot = true;
}
Szybkostrzelnosc to:
sf::Time szybkostrzelnosc = clock.getElapsedTime()
Dałem to w głównej pętli gry(na początku).
Clock to zwykłe
sf::Clock clock;
 umieszczone przed główną pętlą gry.

Zegarek resetuje po każdym strzale, czyli w warunku
if( shoot == true )
clock.restart();

Z góry dzięki :D

@edit Dobra to chyba klawiatura mi się psuje, bo teraz zadziałało...

@down Możliwe, że temu się zacinało, sprawdze to, dzięki :D
P-83443
Mrovqa
» 2013-05-20 21:26:42
Po co restartujesz w jeszcze innym ifie poza tym jednym? Po prostu timer w nim zrestartuj.
P-83447
« 1 »
  Strona 1 z 1